cerdik ke apa mat sabu???

timbalan presiden parti islam semalaysia pas, tuan haji mohamad bin sabu mempelawa tuan haji zaid ibrahim menjadi calon pas untuk pru yang ke 13. cerdik ke politik mat sabu mengajak zaid berahim menjadi calon pas? bagi aku cadangan tolol lagi membangangkan. inilah cadangan yang tidak masuk akal bagi seorang ahli politik yang lama seperti mat sabu. mungkin sekarang mat sabu hidup dengan bodek dan ampu oleh orang sekelilingnya. ularMARK ularMARK seperti one G yang melingkari mat sabu akan sentiasa memberi pujian dan berkata ia satu strategi bijak. mengambil contoh hassan ali yang melompat jadi semua calon pas termasuk mat sabu tidak terselamat dari melompat parti. sebab itu pas kena mempelawa zaid berahim menjadi calon pas. pas sudah tahu bahawa semua calon dia tak ada yang terselamat dari menjadi calon lompat. betapa bodoh dan bangang strategi yang ingin dibawa oleh mat sabu ke dalam pas.

apakah zaid berahim presiden parti KITA mempunyai ramai sangat pengikut sebagaimana dato asri muda dulu sampaikan mat sabu mengajak zaid berahim menjadi calon parti pas. apakah mat sabu lupa semasa pilihanraya kecil hulu selangor yang mana zaid berahim menjadi calon, pkr kalah kerana imej zaid berahim yang terlampau cantik dan comel. sampai seminggu saja dihabiskan untuk membasuh imej zaid berahim. apakah mat sabu masih boleh berdendang mesra dengan zaid berahim. mat sabu lupa bagaimana pengundi melayu yang tidak mengundi zaid berahim kerana imejnya yang hebat. mat sabu jangan jadi bodoh dan bangang kerana penasihat penasihat yang bodoh dan bangang. ularMARK ularMARK yang ditepi mat sabu hanya menumpang dan akan menerajang mat sabu sampai satu masa nanti.

oleh kerana untuk menggelakkan zaid berahim menjadi pengacau. kerana hanya mahu memastikan pengundi parti kita akan mengundi pas itulah strategi bangang namanya. mat sabu jangan lupa ahli pas juga memangkah bukan ahli pas jadi bodoh seperti penasihat mat sabu. berapa kerat ahli parti kita, zaid berahim sendiri tak boleh mengawal ahli ahli parti kita bagaimana pas nak mendapatkan undi untuk pas. fikir dengan otak yang terang bukan dengan otak yang bangang. pas dah kemaruk sangat nak kemenangan ke sampai semua sampah sarap mat sabu nak angkut masuk kedalam pas. apakah berahim ali juga akan diambil menjadi calon demi memastikan parlimen pasir mas masih dalam genggaman pas sebab calon dia ada pengundi tegar. kalau dikira berahim ali lagi hebat dari zaid berahim kerana berahim ali menang dipasir mas dengan pengundi tegarnya. semakin lama semakin karut penasihat mat sabu lama lama mat sabu sendiri menjadi tukang karut.

Ulasan

  1. bole gak zaid jd calon lawan dgn aziz bari guane...leh tess power hahahaha

    BalasPadam
  2. ha haa haaa

    skg giliran tim presiden PAS pulak kau nak hentam, lawak jenaka la kau.kau dah baca apa yg abang mat bagi kenyataan tentang isu yg sengaja di bangkit awalnya oleh sinar harian. kau memang perlu kan bantua la FZT, seruisly.or maybe kau perlukan nasihat dari papagomo, bakal idola kau sebab skg dia jadi peminat idola ka tuan guru dr hassan.

    BalasPadam
  3. hahah lu memang buta le ag, mat sabu tak menafikan itu kenyataan dia. sejak bila orang pas percaya kepada akhbar sinar harian, wahhh pembaca laman web lucah rupanya ag ni patutlah tak leh terima kritikan. aku nak tanya hang satu perkara dan hang kena jawab.. antara hassan ali dengan elizabeth wong siapa lebih bermaruah???? cuba hang jawab ikhlas aku nak tengok jawapan orang pas selangor yang duk sanjung dap dari org pas sendiri. aziz bari lawan zaid hahahha ..

    BalasPadam
  4. soalan yg hanya papagomo dan kau yg bole jawab

    BalasPadam
  5. sekarang terbukti ag memang penyokong buta tuli kepada kolid samad. hahhaha penyokong pencacai balaci kolid samad tiada jawapan kepada pertanyaan aku. jawapan standard ahli umno macam tulangbesi,

    BalasPadam

Catat Ulasan