bila tulangbesi menulis mengenai pengundi hantu

tulangbesi yang merasa amat gembira diatas mukabumi diwaktu ini merasakan pakatan rakyat di selangor akan tumbang kerana kehadiran pengundi hantu. bersungguh sungguh tulangbesi menulis tentang pengundi hantu dan memberikan tafsir kepada pengertian pengundi hantu. tulangbesi dah nampak sinar kekalahan pakatan rakyat diselangor ke, atau pasir pasir dah masuk ke mulut mulut pemimpin pkr.usaha usaha tulangbesi memburukkan nama assan ali kurang berjaya sebab diwaktu dia bersama asaan ali dia adalah penyedia ucapan dan memberi maklumat yang kurang jelas kepada assan ali, dia juga membantu assan ali mengkhianati pas. dia juga menjadi musuh dalam selimut kepada assan ali disamping membekalkan maklumat kepada umno diselangor.kelancaran kerja kerja tulangbesi tersekat selepas assaan ali gagal memberikan dia kerja sebagai ceo.

mana ada pengundi hantu oii tulangbesi, jika selangor tumbang dibawah pimpinan pakatan rakyat itu bermakna rakyat selangor menolak pakatan rakyat, banyak sangat penyelewengan yang berlaku diselangor, urus tadbir selangor secara korporat memualkan rakyat selangor, pengundi pengundi yang masuk ke selangor adalah pengundi bertukar alamat dan layak untuk mengundi di selangor. mereka ini adalah pekerja diterengganu pada 2004 dulu, bekerja sebagai pengundi di terengganu. kontrak mereka tidak disambung lagi sebagai pengundi di terengganu dan kembali bekerja menjadi pengundi di selangor pula. di shah alam dah hampir 2500 pengundi sudah kembali tidak termasuk bangla indon yang akan mengundi umno.aku nak lihat bagaimana pakatan rakyat selangor yang hebat menangani pengundi ini.

dikawasan bandi cukai kemaman, sebuah bas penuh dengan rakyat jawa selangor datang bekerja sebagai pengundi di terengganu dan sabri chek menang sebagai mp. banyak lagi pekerja pengundi datang untuk mengundi bagi pihak umno di terengganu. maka terjadi peristiwa menahan bus dirhusila yang dianggap ganas oleh adukatakguna. sekarang semua pekerja pengundi diarah kembali bekerja mengundi diselangor kerana beberapa dun telah dikenal pasti untuk  umno kembali berkuasa di selangor. yang pasti pakatan rakyat akan berputih mata dan niat jahat tulangbesi nak jadi ceo dalam anak syarikat selangor akan terjejas dan kembali melangut dilombok. untuk pakaatan rakyat selangor pekerja pengundi dah kembali ke sana, diharap ada strategi berkesan termasuk mengorek pasir dan mengutip semua wang wang untuk dimasukkan kedalam tabung pilihanraya. untuk pas selangor, anda boleh bersenang lenang sebab menang pun atas undi orang pkr. orang pas selangor boleh bergoyang dangdut tak payah kerja kuat sangat.

Ulasan

  1. org mcm deramang lombok, budak darat adoka tuh layak ditungging juboo je atau kasi kentut kepal je hahaha

    BalasPadam
  2. deramang merasakan selangor nak kiok dah pru ke 13 ni hahaha mula sibuk tentang pengundi hantu

    BalasPadam

Catat Ulasan