benarkah ada polemik dalam pentadbiran kedah???

apakah polemik yg berlaku dalam pentadbiran negeri kedah yang diterajui oleh ustaz azizan. apakah benar 4 exco beliau telah mengosongkan bilik masing masing kerana tidak sebulu dengan cara dan gaya ustaz azizan mentadbir negeri kedah. atau hanya permainan pihak dalam pakatan rakyat yang sengaja mengeruhkan suasana selepas gagal menjatuhkan imei ustaz azizan dalam isu kuin. beberapa isu isu bangang yang cuba diwujudkan oleh umno dan dalam pakatan rakyat sendiri. setelah gagal memainkan isu isu kuin yang dikatakan bercanggah dengan buku kelabu asap. ada isu yang cuba ditiup ke dalam pentadbiran kedah. siapakah exco yang telah sah menghantar surat perletakkan jawatan kepada mb kedah atau siapakah yang lagi 3 exco yg telah mengosongkan bilik bilik exco. persoalannya apakah isu ini benar atau hanya untuk mengangkat darjat nuar berahim yang terhumban ke longkang kerana menyokong negara laknatullah israel.

perlantikan exco exco baru akan dibuat pada 28 febuari 2012. ini bermakna kalau ada pengosongan bilik memang sepatutnya berlaku. kerana perlantikan baru akan dibuat semula. jadi tidak timbul ada exco yg menghantar surat perletakkan jawatan exco. isu isu ini exco digugurkan kerana tidak sebulu dengan ustaz azizan hanya ditiup agar imej ustaz azizan terus digerhanakan. ada yang meminta nuar berahim@nuar israel campur tangan dalam pentadbiran kedah. apakah nuar berahim layak untuk campurtangan dalam pentadbiran kedah selepas selangor melantik exco sampah kepada pas selangor masih belum diselesaikan lagi. apakah layak nuar berahim diberikan watak utama untuk menyelesaikan masalah yang tidak timbul. hanya propaganda untuk melihat watak nuar berahim sangat penting dalam pakatan rakyat. nuar berahim hanya layak membicarakan soal israel saja dan tak layak campur tangan dalam soal negeri kedah.

jika nuar berahim campur tangan dalam soal pentadbiran kedah,  presiden pas juga layak mencampur urusan pentadbiran negeri selangor yang tempang walaupun kolid samad kata ia bijak dan berstrategi. pentadbiran kedah hendaklah diselesaikan oleh mb bukannya campur tangan nuar berahim yang tidak beretika. soal nuar berahim pembawa bendera israel perlu diselesaikan oleh pkr dahulu sebelum menyebuk dalam parti orang lain. mb kedah lebih tahu apa yang lebih baik untuk kedah. banyak mana yang mahu difaraidkan harta kedah. pkr jangan terlampau sibuk sangat dikedah. sibuk di selangor sudah kerana pengundi pkr ramai di selangor pas selangor pun boleh tumpang kemenangan dengan ramainya pengundi pkr diselangor.

Ulasan