aziz bari the comedian

hahaa aziz bari dah dilucutkan gelaran proff sebab dia tak prove bahawa dia seorang professor. yang menyalak kuat alhusseyn. panjang lebar ulasan alhussyen demi menyanggah dan memberi pelbagai ulasan dan kenyataan lawak yang menghiburkan. kalau dah kena lucut tu jawab nya terima ajelah wahai aziz bari. ilmu apa yang ada hanya ilmu perlembagaan jahilliah. yang lain aku rasa memang tak ada langsung. kebodohan aziz bari sama macam alhusseyn dan pencacai kolid samad yang terpaksa mencari pelbagai sumber yang memastikan pas selangor masih bermaruah. sekarang terpaksa meminta nyawa dari tok guru presiden yang dicaci dihina oleh pas selangor. sebagai ketua walaupun terhiris dengan permainan bangang pas selangor dibawah tajaan kolid samad tok guru masih memberi muka pada pas selangor.

aziz bari sepatutnya tak menjawab. kalau dia tak menjawab orang masih menghormati aziz bari tapi jika dia menjawab nampak sangat kebodohan dia sebagaimana bodohnya alhusseyn. alhussyen berhujah cikgu walaupun pencen macam dia tetap orang panggil cikgu. cikgu mengajar beruk memanjat nyor pun orang panggil cikgu jugak. alhusseyn membodek aziz bari yang mempertahankan buku kelabu asap ciptaan pas senget bersama sama pkr dan dap. bagaimana pas tidak menghantar seorang ulamak untuk bersama sama memberikan idea dalam buku kelabu asap kebangaan alhusseyn. apa yg aziz bari ajar sampai boleh lagi dipanggil prof. kalau buah peroh ok le jugak.

kalau bukan proff yang mengajar diuniversiti tak akan nak panggil cikgu pencen yang mengajar pulak diuniversiti. memang universiti perlu menghebahkan kepada orang ramai sebab mana tau aziz bari akan mengggunakan title prof yg ada untuk terus menipu orang ramai dengan kenyataan kenyataan dangkal dia tu. kalau tak ada gelaran proff bayaran untuk berceramah boleh dikurangkan. tuntutan kalau ada title prof dengan tidak adalah berbeza. cikgu pencen dengan cikgu yang masih bekerja jugak lain. yang pencen sila buat jeruk ajelah jangan menyibuk nak menyalak menyalahkan orang lain sedangkan benda depan mata tak nampak. mempertahankan budak mahasiswa yang berjuang tak ada kena mengena dengan masalah dia orang. saja saja berjuang tanpa benda benda yang boleh diperjuangkan. disokong oleh alhuseeyn aziz bari dan penarikbeca. 3 stooges ni dah banyak menyusahkan orang ramail. sampai bila nak menyalak yalak ni.

Ulasan

  1. org blajar tinggi mmg biol:
    saya tak kesah - asan
    saya tak kesah - aziz
    saya diminta untuk bertanding - asan
    saya diminta untuk memohon jawatan profesor - aziz

    dua2 skolah yg sama ka ni?

    BalasPadam
  2. Nasib baik Ustaz Azizan tiada dalam urusan UIA, jika tidak pasti beliau dipersalahkan kerana campur tangan sehingga terlucut gelaran prof. Disinilah Allah s.w.t. nak tunjuk betapa betulnya Ustaz Azizan dalam kes kuin.

    BalasPadam
  3. title prof da xde title joker la ganti ke guane..hahah

    JKr. aziz bari..huhuh

    BalasPadam
  4. itu yg pasti musafirlalu .. suruh politik jangan campur tangan dalam pentadbiran akademik kemudia menyalak mellolong mintak mb campurtangan dalam hal KUIN. bengong aziz bari

    BalasPadam

Catat Ulasan