asal bukan umno - kata-kata bengong rpk

penarikbeca suka sangat dengan perkataan asal bukan umno. idea dicetuskan oleh raja petra yang sedang menulis dan mengemukakan bukti bertulis penglibatan pkr dalam industri pasir. tulisan rpk diterjemah oleh mat saman kati dan disebarkan secara meluas sekarang. bagaimana kata kata indah dari rpk menjadi bahan dagangan murahan dari blogger bengong. blogger reform bersetuju dengan kata kata bengong rpk. rpk dah mula menjalankan jarumnya untuk membunuh pkr. dan ditambah oleh penarikbeca. apakah reform akan berperang dengan rpk. mat saman kati menganggap tulisan rpk sebagai kitab yang perlu dibaca oleh ahli politik dimalaysia. betapa tepatnya tulisan rpk sebagaimana ranapnya pemerintahan pakatan rakyat diperak. blogger reform apakah berani menyanggah kata kata rpk yang dianggap raja blog di malaysia.

asal bukan umno akan menjadi asal bukan pakatan rakyat. itu maksud disebalik kata kata asalkan bukan umno. bagaimana rpk akan ditentang oleh blogger reform. rpk selalunya hebat dalam menulis. pelbagai bukti disertakan akhirnya hilang begitu saja kerana apa yang rpk tulis belum tentu betulnya dan dia akan membuat U turn. tinggal blogger reform yang bengong meneruskan agenda agenda bangang rpk. asal bukan umno adalah petikan kata kata rpk dan disambung oleh tiub bocoq. penarikbeca meneruskan kata kata bodoh ini. cikgu bard membawa kata kata bodoh ini ke merata rata tempat. yang menariknya pemimpin pas juga ikut bengong dengan retorik kata kata ini. rpk mula menyerang pkr sekarang selepas pkr gagal membiayai dia lagi. pkr sudah tak berharap kepada rpk lagi. rpk terpaksa mencari tuan baru. aku yakin dan percaya banyak lagi akan didedahkan oleh RPK. tunggu dan lihat kebodohan pemimpin pakatan rakyat yang masih duk melaungkan asal bukan umno yang tak ada guna sesen pun.

Ulasan

  1. pueh main # 916,901,depa main dgn slogan/retorik plak...hahaha

    BalasPadam
  2. asal bukan kolid samad atau asal bukan ag wakakaka ..

    BalasPadam
  3. dulu hj hadi kata kita lawan ameno bkn pasal namanya ameno, tp sbb pelembagaan ameno yg kapir. nik aziz pulak bgtau, kalu ameno terima Islam sbg pelembagaan, pas bubar semua masuk ameno. tp sekarang pak lebai pun sama naik bandwagon a.b.u, amanat hj hadi dah tak ada org pedulik. pesan nik aziz campak tong sampah. ikut la kepala hotak kominis tu. asal bukan pelembagaan kapir la bodo. kalu nama parti kekayaan rakyat tp penyamon seropa ameno pun nak buat apa.

    BalasPadam
  4. asal bukan pas hahahaa .. pas dah jadi parti tong sampah .. ramai pemimpin pas jadi bodoh dengan slogan blogger bengong termasuk abg mat sabu. hura hara hidup pendirian mat sabu.

    BalasPadam

Catat Ulasan