akhirnya tulangbesi mengaku menjadi barua hassan ali

tulangbesi@deraman lombok akhirnya mengaku pernah melakukan kerja kerja celaka bersama hassan ali. tulangbesi dulu pernah ditanya mengenai hal ini tetapi tulangbesi menafikan sekeras kerasnya bahawa pernah melakukan kerja kerja jahat dan membelakangkan arahan parti. tulangbesi bersengkokol dengan hassan ali mendedahkan rahsia pas didalam pertemuan itu. siang malan tulangbesi dan hassan ali bersengkokol mengdajalkan pas. tuduhan yang mengatakan tulangbesi pernah berzina dengan dap akhirnya terbongkar dengan pengakuan sendiri oleh tulangbesi dalam webnya ombak fitnah. tulangbesi bersama sama hassan ali melakukan kerja kerja dibelakang jemaah dan tak mustahil akan terus melakukan kerja kerja jahatnya kepada pas.

niat jahat tulangbesi adalah untuk orang lain mengatakan bahawa hassan ali adalah manusia jahat. pengakuan ikhlas tulangbesi yang bersengkokol dengan hassan ali didiamkan oleh blogger blogger celaka yg tahu. kerana niat ingin mendajalkan lagi hassan ali tulangbesi terpaksa mengaku tanpa disedari ia sendiri mengaku dia pernah melakukan pengkhianatan kepada parti islam semalaysia. setelah lama bersama sama hassan ali, tulangbesi gagal memperolehi segala benda yang diinginkan oleh tulangbesi. tulangbesi mengambil keputusan untuk membelot hassan ali. pas dan dap tiada bersama selepas kalah teruk dalam pru ke 11. tahun 2004 pakatan rakyat belum lagi wujud tapi oleh kerana jahatnya tulangbesi ia menulis dap tidak bersama pakatan rakyat.

tulangbesi telah memohon jawatan ceo dalam anak syarikat negeri selangor menerusi hassan ali. tetapi hassan ali menolak dan tidak mahu dipergunakan oleh tulangbesi untuk mengkayakan poket dia sendiri. tulangbesi merajuk kerana resumenya dibakul sampah oleh hassan ali. tulangbesi bersumpah untuk memalukan hassan ali sehingga keakhirnya. rancangan jahat tulangbesi bermula selepas hassan ali menolak permohonan untuk menjadi ceo. tulangbesi memang tak layak untuk memegang jawatan ceo kerana apa benda prosedur pun dia main langgar je. kalau lah dia memegang jawatan sebagai ceo anak syarikat selangor pasti tak sampai 6 bulan syarikat itu akan bangkrap kerana kebodohan tulangbesi dalam mentadbir.

oleh kerana dendam kepada hassan ali, tulangbesi mula mendekati kolid samad, dan juga beberapa pemimpin pkr, jarum tulangbesi bermula disini. apa saja fitnah kepada hassan ali dilancarkan menerusi lamanwebnya oleh tulangbesi. beberapa pemimpin telah menggunakan tulangbesi sebaik mungkin. tulangbesi pernah mengutip derma untuk menyaman pas. tetapi wang itu tidak digunakan untuk melawan pas tetapi untuk tujuan lain. penderma ditipu hidup hidup oleh manusia yang bernama tulangbesi. makin banyak lagi akan terdedah selepas ini dengan pengakuan tulangbesi yang ikhlas. tulangbesi dan banyak menyebarkan fitnah dalam pas dan disokong oleh blogger celaka. siapa nak menggunakan khidmat tulangbesi boleh digunakan asalkan ada bayaran. fitnah kepada ustaz harun taib yang dikatanya diboo oleh penyokong pas adalah fitnah semata mata. sampai hari ini tulangbesi tak dapat membuktikan apa apa.

Ulasan

  1. ag lu paste berjuta pun tulisan kolid samad aku percaya 10 sen je. banyak benda kolid samad berlindung disebalik wajahnya.

    BalasPadam

Catat Ulasan