SERANGAN SUDAH BERMULA

kenyataan celaka notamerah terhadap ketua pemuda pas yang bermain ipad saja waktu mesyuarat. budak hitam yang diharamkan membuat liputan berita di pulau penang kerana kegiatannya yang mengadu domba semua orang. lebih jahat daripada umno. dan notamerah sudah mengaku yang memang dia adalah parasit dalam pas. hidup dia hanya mencelakakan pas. pas jangan mudah lupa bagaimana celakanya budak hitam ini apabila menyergah timbalan presiden pas kononnya menunjuk hebat. dengan kurang ajar budak hitam ini bertanya soalan celaka kepada timbalan presiden pas waktu itu. budak hitam yang kurang ajar ini mula menjalankan jarumnya bersama sama dengan penariksyiah. mula mengerakkan serangan selepas berjaya mebodohkan pemimpin pas. mahfuz dengan bangga berkata dia percaya kebolehan khalid berahim walaupun dah terang nyata dibodohkan oleh khalid berahim

penariksyiah mula memusingkan kenyataan. kalau bodoh dan bangang sebagaimana penariksyiah bolehlah semua orang dibodohkan. penarik syiah mula memusingkan kenyataan kononnya pkr boleh memegang jawatan exco agama dengan membuat kenyataan separuh masak. kalau orang tak cerdik macam yang bersms dengan penariksyiah boleh le penariksyiah menipu siang malam. kelaku jahat penariksyiah terus berlaku kerana pemimpin pas yang ada masih bersengkokol dengan penariksyiah untuk merosakkan pas dari dalam. selepas ini aku yakin dan percaya blog ustaz yg gila bervideo dan berlakon akan memulakan serangan. blog adukatakguna akan mula menyerang. blog cipan bangang sudah memulakan 2 entry memburukkan ustaz azizan di kedah.

mungkin dibawah penyeliaan khalid berahim yang berniaga siang malam menyelesaikan masalah jais mengejar syiah diselangor. kenyataan bebal yang boleh dibaca dengan mudah. apabila pkr yang terlalu berugama menjadi exco agama bermakna masalah syiah tidak akan disentuh langsung. selamatlah penganut syiah dan ketuanya. apakah ini susah sangat untuk para penyokong pas untuk memahami. yang susah nak memahami permainan penariksyiah adalah pemimpin pas yang sibuk bersms dengan penariksyiah sewaktu mesyuarat memecat hassan ali.

Ulasan