penarikbeca mula merapu dan meraban

penarikbeca yang dikatakan malas nak menulis dan mengulas tentang hassan ali rupanya sangat berminat untuk menghentam dan membelasah hassan ali sebagaimana pencacai kolid samad dan penyanjung tulangbesi. penarikbeca mengulas panjang lebar tentang hassan ali. dan penarikbeca dah mula menamakan presiden pas, harun din haruntaib stopa ali adalah target baru yang akan dikenakan olehnya. mengapa nuar berahim tak disebut sebagai nama kelaku yang perlu diberi perhatian kesemua nama ada pemimpin pas. kecuali azmin ali. nada berhemah penarikbeca bila tak menyebut nama nuar berahim. sebab utama adalah nuar berahim sealiran dan semazhab dengan penarikbeca. pluralisme nuar berahim sama dengan syiah penarikbeca. atas nama berlainan penarikbeca tak akan menghentam nuar berahim.

selepas ini pembalas sms penarikbeca akan mendedahkan banyak lagi keputusan mesyuarat penting pas kepada penarikbeca, selain penarikbeca wartawan malaysiakini jimadie adalah satu lagi tempat bersarangnya tempat pemecah amanah parti. selagi tak cakap kawasan mana pas menang itu adalah rahsia pas bagi penarikbeca. penarikbeca sampai sekarang tak memohon maaf bagaimana dia mengfitnah ustaz nasharudin tentang satu artikel dia yang bertajuk pergi london nak peluk umno. sampai saat ini artikel itu terus ada dalam blognya. untuk pencacai kolid samad, inilah fitnah yang penarikbeca buat kepada ustaz nasharudin. apakah pas selangor buat? nothing. hanya jadi barua penarikbeca mendedahkan maklumat dalaman pas. kenapa penarikbeca tak menyebut mat sabu pergi ke london untuk peluk umno? mengapa pas selangor mendiamkan diri dalam soal ini. apakah ini bukan bentuk fitnah bagi pas selangor. asal kena dengan selera pkr semua di jadikan halal. media utusan pun dah jadi media altenatif bagi pencacai kolid samad.

demi mempertahankan kolid samad sanggup pencacai cakap kolid samad dan saari sungib menggunakan media alternatif sedangkan berita pertama saari sungib mendedahkan rahsia jemaah adalah dalam utusan malaysia. disember 2011 saaari sungib mendedahkan bahawa hassan ali tidak cukup percalonan untuk menjadi calon dimasa pru ke 13. dan disambung oleh lidah kolid samad. penarikbeca menambah perisa dalam blognya. penarikbeca selalu mengatakan dia mempunyai bukti kukuh tapi sampai sekarang penarikbeca tak mendedahkan satu bukti bertulis yang dinyatakan seperti tulisannya. sekadar melemparkan fitnah seperti biasa.

penarikbeca akan menulis kelaku pemimpin pas yang tidak sealiran dengan otaknya. menulis keburukan pemimpin pas yang tidak wujud tetapi diakui wujud oleh pencacai kolid samad. pencacai kolid samad boleh mengiakan apa saja asalkan penarikbeca tulangbesi tak memburukkan kolid samad dan saari sungib. selepas ini presiden pas dan juga ustaz azizan mb kedah akan menjadi target untuk difitnah oleh penarikbeca dan geng geng. pas selangor mesti bersetuju aje dengan tulisan penarikbeca selagi penarikbeca belum menyentuh amirul mukminin selangor. ustaz azizan dah mula dikenakan dalam penulisannya. dah 3 artikel fitnah penarikbeca kepada mb kedah. dan tak mustahil banyak lagi kelaku jahatnya akan terus digunakan untuk memburuk ustaz azizan.

Ulasan

  1. musuh no satu ahli PAS species perpaduang adalah PKR.kalau PKR dan dumbno bertanding mungkin mereka2 ini sanggup undi dumbno.

    BalasPadam
  2. hang boleh aje undi pkr sebab pas selangor tempat ludah pkr. pkr buat apa pun semua bagus yang tak bagus hassan ali ustaz nsharudin je

    BalasPadam
  3. buat apa nak undi pkr? bukan ke pkr sama je dgn umno ie sekular?

    buat apa nak kita nak lepas mulut buaya masuk mulut harimau?

    s

    BalasPadam

Catat Ulasan