penarikbeca dah abis idea

penarikbeca sudah kekeringan idea untuk membalas semua hujah. akhirnya dia terpaksa mencari jalan lain untuk menghantam hassan ali. orang yang menyertai umno dikatakan adalah polis pengikut hassan ali. kerana dendam kepada hassan ali penarikbeca terus menerus menghantam dan membantai hassan ali. kasihan penarikbeca. pengsms mahu nama dia dibersihkan dan penarikbeca secara tak sengaja mendedahkan siapa pengirim sms yang bermain main sewaktu meeting untuk memecat hassan ali dari pas.penaribeca mahu tidak mahu terpaksa menggunakan hassan ali untuk memindahkan target untuk memastikan dia boleh bersms dengan pengirim sms. nama pengsms sudah busuk dalam mesyuarat dan mula dikenalpasti bahawa pengsms adalah orang yang tak buat keja selepas menang. hanya pandai bercakap dan bersms dengan penarikbeca.

mahu tidak mahu penarikbeca terpaksa mencari jalan selamat untuk menghantam hassan ali supaya orang lain mudah lupa tentang fitnahnya kepada pas. pengbalas sms mula kepanasan dalam pas selepas penarikbeca mendedahkan siapa yang mendedahkan keputusan mesyuarat jawatankuasa pas pusat. penarikbeca mula mengalihkan perhatian kegagalan pas selangor yang dikatakan amat hebat kalau memecat hassan ali. akhirnya diludah oleh pkr. hasil pertama yang pas selangor dapat selepas memecat hassan ali adalah pertukaran portfolio dari exco kanan kepada exco sampah. sampai saat ini penarikbeca gagal menjelaskan apa apa sekadar berkongsi kesedihan dengan pengbalas sms. mahu tidak mahu hassan ali kembali menjadi target untuk memastikan kesinambungan pembalas sms dari dalam bilik mesyuarat pas. pas selangor boleh berkira kira untuk memastikan portfolio sampah yg diterima terus berdaya saing dan berdaya maju. alasan yang diberikan memalukan pas. mengaku sajalah bahawa pas ditipu oleh pkr.

Ulasan

  1. walaupun saya tidak se mahzab dgn penarik beca, tapi saya 10 kali respect dia dari org2 spt tuan tidak faham erti perjuangan

    BalasPadam
  2. kesian wa kat Lu bro! blogger celaka tu Lu respek 10X?..hahaha..adoilarr...

    BalasPadam
  3. hahahha erti perjuangan. aku mana tau hang bukan se mahzab dengan penarikbeca. orang munafik pun tak mengaku dia munafik kan. jangan cakap hal perjuangan kalau sendiri tak faham. aku 100x tak akan respect manusia seperti penarikbeca setiap masa menabur fitnah. mengfitnah ustaz nasharudin sampai sekarang tak memohon maaf. lu sokong ajelah dia ag. jadi dia ulamak hang. apa nk susahnya heehee

    BalasPadam
  4. bole cerite apa yg dia fitnah "ustaz" nasa? rumah baru "ustaz" nasa tak jauh dari tumah aku.
    area rumah lama dia dulu lagi selalu aku kunjungi.

    jangan sheikh, nanti anta akan kecewa macamana kecewanya anta bila segala tentang DHA di dapati betul dan ikut skrip, tak lama lagi anta boleh saksikan sendiri tentang "ustaz" nasa.

    lagi satu, berdosa panggil org munafik, nanti jika di dapati anta silap, macamana nak minta maaf pada yg di tuduh munafik tu..insafla sdr

    BalasPadam
  5. sebelum aku jawab. aku nak tau dulu. apa khabar ustaz nasharudin sekarang. kalau boleh hang jawab soalan aku dulu.

    BalasPadam
  6. khabarnya di attend forum anjuran GMM dan bercerita tentang perpaduang dengan umno.itu yg general,yg detail perluke aku bagitau kau

    BalasPadam
  7. aku perlu tahu detail sebab hang cakap hang duk tepi rumah dia. kalau tidak jangan sekadar cakap saja. kalau hadir anjuran gmm tu sekadar baca akhbar berita harian je buat apa. kalau hang tak boleh bagi detail aku sah sah cakap hang penipu pembohong tahap kaldai. kaldai tak penipu. pemimpin penipu penyokong mesti lebih lagi.

    BalasPadam
  8. ha ha kesian FZT, dasar org yg kosong tapi sombong dan angkuh.

    suka hati kata kat orang banggang,kaldai, bodoh dll..mengucap dan kembali pada lunas yg betul.

    hari itu isu dha tak cukup terkedu, ini pasal ust nasa, jangan sheikh nanti kecewa atas kecewa, lebih baik duduk diam2 atau buat kerja menangkan terenganu tapi sysratnya jgn syok sendiri duduk dalam group sendiri.

    BalasPadam
  9. bagi aku semua orang boleh mengaku duk tepi rumah ust nasharudin. sampai sekarang hassan ali tak masuk umno sebagaimana diwar warkan oleh pas selangor terutama kolid samad. apakah kolid samad jugak berbohong. iskandar samad juga berbohong. pas selangor begitu pengecut bila berhadapan dengan pkr. pkr jeling dah terkencing dalam seluar. jangan syok sendiri sangat pas selangor. bukan menang atas kekuatan sendiri. sebab tiada kekuatan pas selangor terpaksa melutut menumpang kekuatan orang lain. kasihan pemimpin pas selangor. dapat exco exco sampah. siapa tipu sekarang iskandar atau su mb selangor. cuba tuan syeikh ag menjawab. yg pasti tak akan jawab punya. sebab pkr dah tipu pas selangor yang tak boleh pikul amanah.

    BalasPadam

Catat Ulasan