mb kedah akan dipecat

selepas hassan ali dipecat ramai lagi pemimpin pas akan dipecat. ustaz azizan mb kedah mungkin akan dipecat selepas ustaz nasharudin tak mengekalkan hot temper dia. penarikbeca dah menyerang disahut oleh aziz bari yang mencadangkan agar ustaz azizan dipecat oleh pas kerana melanggar buku kelabu asap ciptaan nuar berahim. berpandukan kitab kelabu asap juga samm juga akan tidak mengundi ustaz azizan di kedah. hebat samm yang tiada pemimpin boleh menggulingkan kerajaan pas kedah. aziz bari yang baru sesen menjadi ahli politik dah pandai korner korner tapi nampak sangat bodohnya. aziz bari dia hanya menjawab kerana tekanan media sebab tu dia mahu ustaz azizan dipecat. rupanya bila dah jadi ahli politik cakap sampah aziz bari semakin teruk.

rupanya inilah agenda aziz bari. selepas menjatuhkan tok guru presiden pas dan mencalonkan ustaz azizan sebagai pengganti tok guru presiden. selepas itu ganti pulak ustaz azizan dengan pemimpin pas yang hanya pandai tunduk dengan kata kata dia. kata kata ahli akademik yang cetek dalam ilmu politik. politik cara aziz bari. politik songsang. dan tak mustahil pas akan memecat ramai lagi pemimpin mereka jika keadaan ini berlaku kalau mendengar kata kata aziz bari. penarikbeca boleh meneruskan sms dengan pemimpin pas yang sibuk bersms dari bermesyuarat. usaha usaha menjatuhkan ustaz azizan sudah bermula dan tak akan berhenti. diselangor usaha usaha sedang giat dijalankan oleh gerombolan gerombolan yang merasa diri mereka hebat. ustaz nasharudin dalam perancangan untuk dijadikan target. nampak usaha mereka terhenti kerana ustaz nasharudin tak mengikut gerak gendang mereka. terhenti seketika mencari mana kelemahan untuk nasharudin buat sementara mereka menghentam ustaz azizan. mula menyamakan tindakan ustaz azizan dengan hassan ali beginilah jahatnya permainan mereka.

Ulasan

  1. pecat ust azizan satu tindakan berstrategi dan bijok .. hahaha

    BalasPadam
  2. penarikbeca dah samakan dengan hassan ali tak lama lagi mb kedah pasti kena pecat. penarikbeca dah bersms dengan pemimpin pas pusat mengadu tentang ustaz azizan. lama lama tinggal mat sabu ajelah dalam pas. di selangor ada kolid samad. di terengganu dengan presiden habis kena tibai. penarikbeca memang tak suka dengan pemimpin pas terengganu kerana pas terengganu tahu siapa penarikbeca dari dulu kini dan selamanya.

    BalasPadam
  3. wa tunggu salehudin ayub bawa kes ni...hahaha..strategi bijok ni...hahaha

    BalasPadam
  4. kalau aku buat aduan ttg kolid samad mesti pas tak pecat. buat aduan tentang saari sungib mesti pas tak pecat. kalau aku mengadu ustaz nasharudin aku rasa tak sampai 24 minit mesti ustaz nasharudin kena pecat. aziz bari buat aduan pun pas terima mesti abu jahal buat aduan pas terima jugak aku rasalah. hahahaa .. nasib baik abu jahal dah lama mampos kalu tak mesti pas akan buat siasatan.

    BalasPadam
  5. nuar beri penjelasan pasal kes israel:
    "..Pendirian saya ini ternyata sejajar dengan prinsip perjuangan Parti Keadilan Rakyat.. bla bla bla ...
    Selain itu, pandangan saya ini ternyata selari dengan Resolusi 1397 Majlis Keselamatan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) dan Inisiatif Keamanan Arab (Arab Peace Initiative) ... bla bla bla...
    Malahan dasar luar negara juga menekankan prinsip Penyelesaian Dua Negara sebagaimana yang diungkapkan YB Menteri Luar ..."
    so tuan2, konfirm la mmg dia yg ckp, bkn ada reporter yg memandai tulis. bab pbb ngan arab peace ni aku satu sen tak heran sbb zionis haram tu tak pernah stuju trima apa2 deklarasi. tp mcm aku dah kata, ikut theory pakar plembagaan kalu suka kat benda yg bn suka elok masuk bn. jadinya, sbb nuar suka dan stuju dgn pandangan mentri luar bn tu maka elok sgt2 kalu dia join bn, skali lagi

    BalasPadam
  6. FZT punya komen spt tantrum anak kecil

    BalasPadam
  7. anak kecil tak kisah ajelah yg penting dapat buat penyokong kolid samad berbuih buih tanpa hujah. boss suka berpusing pusing. anak buah mesti berbuih buih.

    BalasPadam
  8. assalamualaikum.
    penarik beca itu adalah seorang syiah dia mengaku sendiri di sini

    http://penarikbeca.blogspot.com/2011/01/duta-iran-kes-klasik-foot-in-mouth.html
    perenggan 8
    "Saya juga terfikir, mungkin Mamat tu nak bermujamalah dengan Umno yang menjadi parti yang memerintah dalam negara ini. Mungkin dia berharap selepas ini orang-orang Syiah seperti saya tidak lagi diburu seperti binatang oleh alat perkakas Umno seperti Jabatan Agama Islam Selangor (Jais). Mungkin. Saya tak tahu apa niat dia".

    BalasPadam
  9. FZT yg suka maki dan mencarut

    kat subky latif pun kau nak maki jugak ke?
    http://bm.harakahdaily.net/index.php/columnist/subky-latif/7839-pas-jangan-terkilan-mb-jaga-islam

    BalasPadam

Catat Ulasan