KUIN - mb kedah bebaskan campurtangan politik dalam pendidikan

melalak melaung menghantam mb kedah. ustaz azizan dikatakan penggodam buku jingga. seluruh antero alam malaysia riuh mb kedah gedebe. tak patuh kepada keputusan muktamar pas. semua bising tanpa memikir apa yang cuba mb kedah buat. blog pinkturtle bukan main lagi menghantam kes kuin pada mb. SAMM bukan main lagi hebat melalak dan meraung. apabila tak kena je dengan jiwa mereka terus menghantam. SAMM siap nak menjatuhkan mb kedah di dalam pru ke 13. penyokong kolid samad berbuih menghantam mb kedah. ada yg siap balik kampung dikedah untuk mengutuk mb kedah. ada otak tak mahu nk guna kalau orang cakap kaldai lagi baik mula merapu merapu memberi komen. mula ana anta lepas tu aku mu. kasihan pencacai dah mula kehabisan berhujah dengan baik.

dimana keadilan bila kita berpolitik. kes aziz bari yang terpecat dari uia. semua bising UIA dikuasai oleh orang umno orang politik. aziz bari suruh presiden pas dipecat akhirnya aziz bari terpecat.tak apalah nasib pakar perlembagaan jahilliah. blog blog mengecam uia kerana campur tangan politik. BEBASKAN UNIVERSITI DARI PENGARUH POLITIK. ayat ayat yang ditulis oleh blog blog yang hebat. blog aku tak hebat aku ada 3 orang aje pembaca. dia orang layan aku sebab blog aku tak ada orang layan. aku menulis untuk 3 orang pembaca tegar aku. aku nak tahu  KENAPA BILA KES KUIN. RAMAI YANG SURUH MB KEDAH CAMPURTANGAN. SEBELAH PIHAK HANG SURUH JANGAN CAMPUR. AKU NAIK HERAN DENGAN PENYOKONG NI. bila mb kedah campurtangan dalam KUIN bermakna orang politik dah mula campur tangan dalam pendidikan. jadi cerdik atau bodoh SAMM dalam hal ini?? cerdik atau bodoh Adam Adli dalam hal ini. bijak sangatkah pemimpin muslimat nak berjumpa dengan mb kedah???

bila masa pendidikan akan bebas dari campurtangan politik jika sekiranya mb kedah campurtangan dalam isu kuin. mesti ada yang tak suka kenyataan ini. bila terkena diri sendiri mula tak suka. terimalah hakikat mb kedah mula mengajar erti kebebasan akademik dari campurtangan politik. berbaik sangka bukan berburuk sangka. tapi semua pakat duk hantam mb kedah. sampai siap suruh pecat macam hassan ali. yang tak bersetuju tetap tak bersetuju isu kuin ini. bagi apa saja penjelasan apa apa pun. otak tak bole nk terima nak buat lagu mana kan. semua duk auku auku auku. tapi tak faham kenapa mb kedah buat lagu tu. semua bernyanyi lagu yang sama mengutuk mencaci mb kedah. nanti ada lak yang kata aku tak leh cakap hal kedah pi jaga terengganu nun.

semua duk melalak bebaskan akademik dari pengaruh politik. bila terkena batang hidung sendiri suruh mb kedah campurtangan. bila mb kedah buat tak tahu ramai yang pakat pakat serang dia. cakap macam macam tentang ustaz azizan. lebih umno dari umno. penggodam buku jingga. cipan tenuk tapir cakap dia dapat berita sumber sahih. dan kenyataan cipan adalah jelas berniat jahat kepada mb kedah. ini contoh bekas ketua pemuda kawasan kuala beruk. dapat maklumat dari celah kangkang puak puak barbican ditepi longkang dimuat naik. yang balik ke kedah pun tak faham faham tektik teknik berpolitik. sebelah suruh sebelah halang. mana satu nak ikut ni. hapuskan auku hapuskan campurtangan orang politik dalam pengurusan akademik. bebaskan mahasiswa dari kekangan auku dan orang politik. ada kasta jugak ke dalam membela kebenaran. aziz bari sebab dia prof hebat jadi uia kena bebas dari campurtangan politik. mahasiswa dikuin boleh mb kedah campurtangan.

Ulasan

  1. pkr je yg boleh campur tgn dlm semua hal

    BalasPadam
  2. Syabas... Satu huraian yang tepat walau pun pahit untuk ditelan oleh sesetengah pihak.

    BalasPadam
  3. Salam bro... gua sokong lu walau apa pun orang nak kata kerana tindakan yang dilakukan oleh Ustaz Azizan adalah tepat. Jika tidak, takkan gua gelar beliau seorang pakar strategi PAS apabila ditanya oleh seorang warga Kedah ketika Kedah berjaya ditawan pada PRU lalu. Depa berkokok sampai terkeluar anak tekak tapi gua lihat Ustaz Azizan cukup cool.

    BalasPadam

Catat Ulasan