kenyataan menyelamatkan diri - yg pasti tetap bangang

nampaknya blog parasit dalam pas mula mengelupur. tulangbesi dan mula mengerakkan balik serangan kepada hassan ali. setelah tulangbesi gagal membela tuan tuan di selangor. tulangbesi cuba mengalih tumpuan kepada isu isu remeh temeh. tulangbesi tau dia tak mampu berbuat apa apa selepas tuan tuan dia di selangor dan diludah oleh mb selangor. harapan tulangbesi nak balik memohon jawatan diselangor hampa lagi selepas pas selangor diberi jawatan exco sampah. portfolio yang lama dirampas dengan selamba oleh khalid berahim. portfolio agama bukan diambil sementara tapi secara kekal. kenyataan ini disahkan oleh setiausaha politik mb selangor. iskandar boleh telan balik kenyataan bohongnya itu. tiada perbincangan dengan pkr. pkr dengan selamba badak merampas portfolio agama dan kemudahan awam. hasilnya tulangbesi dan pencacai lain terpaksa gunakan isu lain. isu hassan ali terpaksa digunakan balik. hassan ali yang kekal sebagai timbalan dikatakan akan mencampuri urusan pemilihan masjid.

untuk pertanyaan kepada tulangbesi.apakah mb selangor yang berkuasa tak mampu menghadapi timbalan. jawatan mb adalah kuasa hebat sehebat kuasa yang ada diselangor. mb selangor boleh menjentik aje hassan ali jika benar benar berkuasa atau hanya tamak kuasa dari pkr. persoalannya dimanakah saari sungib dimanakah khalid samad dalam isu ini. hanya menulis persrukturan semula exco. jawapan yang aku nak muntah adalah mengatakan exco pas yang baru tak mampu menggalas amanah. kalau tak mampu menggalas amanah letak jawatan jadi aje macam tulangbesi atau penariksyiah atau menjadi pengawal khemah. menulis mengikut kata kata tuan. boleh mengampu boleh mengfitnah.

usaha usaha terakhir pengampu pengampu pas selangor untuk membersihkan imej yang tercalar teruk. blog blog pengampu tak dapat berhujah seperti biasa dan melemparkan fitnah kembali kepada hassan ali. penariksyiah terpaksa berhempas pulas mencari idea untuk mempertahankan pemimpin pas yang bersms dengannya. watak watak utama pas selangor terpaksa menjilat kenyataan kenyataan yang bercelaru sesama sendiri. apakah mb selangor pemegang jawatan fortfolio agama tak mampu berlawan dengan timbalan mais. apakah berkuasa sangat ke mais sampaikan mb pun tak mampu nak mengawal. tulangbesi terpaksa mencari jalan selamat untuk menulis. kononnnya hassan ali akan mengawal selia. dulu hassan ali exco dan timbalan apakah hassan ali tak mengawal masjid dan surau. jawapan yang pasti tulangbesi adalah penipu pengfitnah sebagaimana penariksyiah.

mungkin akan ada persidangan direstoran taqwa untuk membersihkan kekotoran yang dilumur dan disimbah air longkang oleh pkr. kena minum barbican dulu sementara untuk menjawab hujah hujah. budak hitam ketua ulamak pasukan barbican akan mencari sebanyak mungkin ayat untuk diputar belitkan lagi demi menyelamatkan tulangbesi dengan lawaknya menulis bahawa istana nak portfolio agama hendaklah dipegang oleh mb selangor. selama ini tulangbesi membedal pihak istana dengan segala macam jenis. demi menyelamatkan muka tak malu pemimpin yang bersama mereka. tulangbesi sanggup menulis benda tipu. bila dah tersepit tulangbesi terpaksa merelakan menulis kononnya dia mendapat khabar angin kononnya pihak istana mahu mb memegang portfolio itu. kenyataan dangkal dan bersifat lempar batu sembunyi tangan. exco baru tak layak memegang. kenyataan bangang. bila masanya pkr dah pegang exco. bila masa anggota pkr seperti khalid berahim boleh memikul amanah padahal sebelum ini pun pkr hanyalah pembangkang juga. bila masa pkr jadi kerajaan sebelum ini. aduhai malang nasib pencacai terpaksa menahan asakan kerana kebodohan mereka.

Ulasan

  1. Terror betul sdr semua org banggang dan bodoh,yg pandai korang pasal tu terengganu di takuk tepu dan syk sendiri

    BalasPadam
  2. sekurang orang pas terengganu tak bergantung kepada pkr. tak melukut tak mendapat ludah dari pkr. ada penariksyiah pun tak guna sesen walaupun bersms.

    BalasPadam
  3. ha ha kelakar jawapan FZT. hanya org yg "banggang" yg selalu di sebut FZT akan sokong dia

    BalasPadam
  4. orang seperti ag yang terus menerus menyokong penarikbeca. siang malam menabur fitnah pun memang akan disokong sebab apa sebab sealiran.

    BalasPadam

Catat Ulasan