kasihan pas selangor dibodohkan oleh kolid samad

dendam kolid samad pada hassan ali tak habis habis lagi. pas selangor terpaksa mengadakan sidang media untuk membersihkan imej pas selangor yang jatuh dalam longkang. pas selangor dibawah telunjuk kolid samad berjaya memperkudakan keseluruhan kepimpinan pas selangor. kesemua pemimpin pas dipaksa oleh kolid samad untuk melunaskan dendamnya pada hassan ali. ketua penerangan rakan sekutu kolid samad iaitu saari sungib, sampaikan pesuruhjaya pas selangor pun dan juga ketua muslimat pas yang dikatakan pro perpaduaan oleh pencacai kolid samad juga digunakan untuk menghuduhkan imej hassan ali. jika pas selangor tidak terkesan dengan pemecatan hassan ali pas selangor sepatutnya berdiam diri dari terus menjawab dan terus menampakkan kebodohan dalam menjawab isu hassan ali. pas selangor kena terus memberus imej mereka yang dah dilumur taik oleh pkr. kolid samad berjaya menggunakan keseluruhan kepimpinan pas selangor untuk membela niat baiknya. kenyataan media yang dibaca oleh ketua pemuda pas selangor adalah kenyataan dari kolid samad. kasihan pemimpin pas selangor terpaksa membaca apa yang disediakan oleh mp shah alam. teks ucapan ketua pemuda begitu terserlah disediakan oleh kolid samad.

satu soalan yang tak mampu dijawab oleh pemimpin pas ialah apakah tindakan pas berdepan dengan kenyataan SU politik pkr selangor yang mahu mengharamkan berahim ali masuk selangor. terkulat kulat pemimpin pas selangor. kolid samad tak bersedia dengan kenyataan yang bagus. biasanya kolid samad akan berkata itu tindakan pkr yang bijak mengharamkan berahim ali ke selangor. pas selangor melalui lidah ketua pemuda pas selangor tak sepatutnya membuat sidang media itu. umum mengetahui bahawa pas selangor yang merosakkan hassan ali bukan orang lain. pas selangor kena mengakui bahawa mereka yang sengaja merosakkan hassan ali. pasti pencacai kolid samad tak bersetuju dengan tulisan aku. pas selangor kena mengakui bahawa mereka yang merosakkan hassan ali dengan pelbagai tohmahan dan selalu tunduk patuh kepada pkr.

saari sungib yang merupakan ketua penerangan pas selangor telah membuat penerangan detail kepada umum. dengan mendedahkan apa yang hassan ali buat juga mendedahkan kepincangan dan kebodohan pas selangor. saari sungib sepatutnya lebih banyak memberikan penerangan bukan menyepi sepanjang sidang media  yang diadakan. kolid samad dengan bangga dengan pendedahan ini. bagi dia inilah rahmat dengan menyingkirkan hassan ali. jikalau pemecatan hassan ali damage dia sikit buat apa pas selangor bersusah payah mengadakan sidang media. jika betul apa yang dikatakan oleh pusat penyelidikan pas pusat. sepatutnya pas selangor meneruskan kerja kerja mengangkut sampah cuci longkang dan tauliah kolid samad dikembalikan untuk mengajar ugama. semoga kolid berahim tak lupa jasa jasa kolid samad dalam membenarkan apa jua tindakan kolid berahim. pas selangor tak perlu bersusah payah mengadakan sidang media yang memberikan gambaran betapa tidak professionalnya pas selangor menguruskan hassan ali. inilah pas selangor ia tetap cap ayam. untuk kolid samad selamat mendapat kembali tauliah agama dan teruskan mengampu pkr dan kolid berahim.

Ulasan

  1. percayala jika tiada link dari cenangau, blog kamu tiada yg teringin nak masuk kecuali aku kot dan beberapa yg lain

    BalasPadam
  2. aku tak kisah pun orang tak masuk blog aku. ada aku kisah ke ag. aku tak pernah kisah siapa pun nk masuk ke tak masuk. hang boleh suruh cenangau buang link aku sebab aku tak pernah mintak cenangau atau sesiapa pun link ke blog aku. pas selangor yang hebat tak akan tak ada kuasa nak arah blog cenangau buang link ke arah blog aku. kolid samad boleh beli orang apa. kolid samad duk meroyan membelasah hassan ali. molek le sangat perangai kolid samad tu. hang ikut le perangai hanipa maidin yang memburukkan ustaz azizan kes kuin. aku tengok hang tak berani nak komen bila aku menulis isu kuin sebab apa sebab hang tiada hujah apa apa. apa yang penting pas selangor cap ayam.

    BalasPadam
  3. hahaha....... bro aG, Lu jgnla kasi alasan cam tu.. wa anggap Lu dah kira Ok la boleh mai baca tulisan FZT atlis Lu takla terima maklumat dari satu sumber yg menyokong kolid samad aje.. banyakkan membaca bro ag dan blaja analisis sket jgn terus telan je maklumat yg Lu baca..lama2 Lu akan reti base permainan politik puok2 liberal dan insyaAllah Lu akan menyokong kepimpinan ulama' sesungguhnya hidayah milik Allah nak kasi ke sesiapa yg Dia nak kasi mengikut undang2 dan peraturan Nya..

    BalasPadam
  4. kapt shiqaqi hang baca blog aku ambik link kat mana lak hahahaa ..

    BalasPadam
  5. "WSJ ramal PR akan menang PRU 13" peerrgghhh, betapa banggenya aku. pnyokong pakatan ni satu biol, dah ikut prangai utusan dan tibi 3. ambik artikel sekerat2. tak pulak di publishnya statement "I support all efforts to protect the security of the state of Israel" tu.
    dgn ini sy mendesak pkr mengambil tindakan kpd nuar sbb mulut celupar dia selalu tersasul bcakap benda2 merapu yg tak ada dlm buku oren. kalau tak, baik pkr kluar dr pakatan join bn sbb bn sokong israel. amacam???? nak kena pecat???

    BalasPadam
  6. wa google nama kolid samad jumpa blog Lu hahahaha

    BalasPadam
  7. tambah sket lg. pas selangor dedahkan asan ali mengamok sbb tak dpt jawatan. mcm biasa dengar alasan ni. bkn ni standard skrip drama ameno ka kalu ada ahli dia yg lari? konfirm!! pas selangor ganti ameno, sama perangai

    BalasPadam
  8. TQ bro azmie bagi info berguna pada aku. maknanya ambik separuh buang separuh. aziz bari tak akan suruh pkr pecat nuar berahim walaupun bercanggah dengan PR. google pun satu buat link ke blog aku napa. kapt shiqaqi suruh aje google buang link ke blog aku.

    BalasPadam
  9. FZT gua org ke 4 baca blog lu nih..

    BalasPadam
  10. gua orang ke 5 hahahaha ...setakat wat blog nak glamor watpe kan fzt...TGHH Presiden jarang di glamorkan rileks je perjuangankan takkan nak glamor je hehehe

    BalasPadam
  11. woooooo sedih aku ada 5 orang je baca blog aku. nasib baik ada link dari cenangau. maseyyyy cenangau buat link kepada aku kalau tak hanya kapt shoqaqi ajelah baca sebab yg link dgn google. kalau perjuangan nak glamour senang je bantai je mana mana pemimpin salah ke fitnah yg penting glamour.

    BalasPadam
  12. FZT janganla sedih sgt, kurang ada org macam aku jenguk blog kau sebab ramai dah baca fikiran dan matlamat kau

    BalasPadam
  13. cenangau dah buang link aku. hang tersesat ke ari ni ag wakkakaa .. uik sejak bila blog aku ramai lak baca. sebagaimana biasa aku cakap aku tak kisah pun ada orang masuk ke tak blog aku. hahaha ada 2 orang baru baca blog aku menjadikan jumlahnya 5 orang setakat ini. magn dah ilang sebab mungkin tak dibayar hahhaa. jadi sekarang ada 4 org pembaca blog aku.

    BalasPadam
  14. ko jangan risau fzt, aku mmg penyokong ko, bersama kita memerangi parasit heheh...

    BalasPadam
  15. kesian kesian, tak pa aku akan terus baca blog kau, bagi kau bersemangat lagi dan tulis so that org2 yang termasuk blog kau tahu siapa kau

    BalasPadam
  16. hahhah ada pulak usen masuk wakakaka .. kasihan ag blog kolid samad hang tak bagi komen ke hahhah.. banyak kena tibai nasib baik maulana penarikbeca bagi jawapan. ayat best yang pengomen bagi kat kolid samad. sebagai parti yang memperjuangkan islam dan ada ulamak didalamnya hanya mampu memegang amanah belia dan adat melayu. nasib baik dia tak bagi adat orang pangan. mesti kolid samad sambut baik.

    BalasPadam

Catat Ulasan