karpal singh sila masuk umno - kata aziz bari

aziz bari pakar perlembagaan jahilliah terus menekan ustaz azizan dengan mengatakan jangan berlindung disebalik undang undang. bagaimanakah seorang professor pencen boleh terlebih bakat terpendam bercakap soal undang-undang. aku makin tak percaya bahawa aziz bari ni seorang yang pakar atau sengaja ditonjolkan imej padahal taraf dia macam pak pandir je. kepandiran aziz bari boleh dilihat lebih lajak dari laju. lebih kedepan isu kuin dari orang lain. tapi mendapat sokongan blogger bengong termasuk alhuseyn yang bengong. alhuseyn yang bengong tersilap fakta sampai smm menghantar memo pada mei 2010 lama antor memo. betul ke dia orang antor memo atau hantar auta je. sumber rujukan alhuseyn blog penarik beca dan juga sinar harian. alhuseyn cakap jangan percaya media umno tapi sumber link dari sinar harian. betapa bengongnya alhusyen bila berhujah. dah le menyalak nanti keluar anak tekak keluar sora pondan tua belakang mati.

kenapa aziz bari pakar perlembagaan jahilliah tidak menyuruh karpal singh yang membela kuin masuk mic ke atau barisan nasional. mengapa aziz bari menyepikan diri. apakah aziz bari ada agenda lain yang lebih jahat dari umno.hanya ustaz azizan yang dibedal oleh aziz bari. aziz bari dah mengatakan pemecatan hassan ali tidak merugikan pas tapi menguntungkan pas. dan pusat penyelidikan pas pun buatlah kajian berdasarkan malaysiakini dan mengesahkan kata kata aziz bari memang pas untung besar pecat hassan ali. selepas berjaya menyingkirkan hassan ali aziz bari cuba menyingkirkan ustaz azizan mb kedah. mengadakan isu isu kuin yang sudah lapuk tapi masih lagi cuba digunakan untuk membunuh ustaz azizan. sikap double standard aziz bari terus dapat dilihat di isu kuin. kerana terpaksa di berpolitik. siapa yang menekan dia. orang bangang je tak faham permainan aziz bari. aziz bari jangan terlalu bengong nanti ada orang bengang dengan anda. jika orang dah bengang banyak benda yang akan terlondeh. cukup le bagi kenyataan yang meloya dan memualkan. aziz bari duk diam diam lagi baik. mulut busuk aziz bari makin ketara dan siapa yang memacu aziz bari makin terkeluar.jangan sampai bogel ditengah orang ramai malu sampai sudah.

Ulasan

  1. usin pon galok menyalok le ni, xpadan dgn tua..hahaha
    kita tengok aziz bari nak menyalak kuat mana..huhu

    BalasPadam
  2. hahah usin bekas ketua kampung yg dipecat. marah dia sebab kena pecat. buat jeruk ajelah senang tak payah kuat menyalak sangat

    BalasPadam
  3. FZT yg suka maki dan mencarut
    kat subky latif pun kau nak maki jugak ke?
    http://bm.harakahdaily.net/index.php/columnist/subky-latif/7839-pas-jangan-terkilan-mb-jaga-islam

    BalasPadam

Catat Ulasan