Kajian pusat penyelidikan PAS - PPP

kajian pas terhadap pemecatan hassan ali. pengerusi kajian mengatakan pas tiada efek langsung yilex. kosong. Pusat penyelidikan pas buat kajian dari sumber mana. sumber yang sahih atau menjalan kajian dari dalam komputer atau bermesyuarat dengan ahli ahli pas selangor yang menyanjung tinggi kolid samad. kalau aku cakap bengong mesti pencacai kolid samad marah. kajian pusat penyelidikan pas hanya bersumberkan malaysiakini dan malaysian insider youtube dan berita semasa. dua akhbar ini adakah akan memberikan fakta yang sahih dalam melakukan kajian. cuba pihak kajian pergi kekampung kampung felda baru ada kajian fakta yang sahih. malaysiakini -akhbar rasmi pas no 2 selepas harakah. kajian yang dijalankan oleh pkr terhadap video sex nuar berahim 200 orang 6 aje tak bersetuju sebab apa sebab malaysiakini tempat orang pembangkang membaca.

sudah le buat keja tak pandai tapi mendedahkan rahsia kajian juga satu hal. apakah malaysiakini boleh tahu apa yang pusat kajian pas buat. nanti ada yang cakap malaysiakini petik dari sumber lain. sekarang mana ada rahsia dalam pas. semua boleh bocor dengan mudah sebagaimana kata kata matsamankati. senang aje nak dapat maklumat dari pemimpin pas sebab pemimpin pas suka sangat membocorkan rahsia. one G dulu dipecat dari pusat kajian ulamak pas kerana suka sangat membocorkan rahsia. rupanya ramai lagi bersarang dalam tu. kajian pas pun boleh bocor merata rata. mungkin satu hari nanti jawatankuasa pas pusat bermesyuarat pun boleh dinikmati secara langsung. penarikbeca mesti suka baca tulisan aku sebab dia tahu dia boleh dapat maklumat dengan mudah melalui sms je.

Ulasan

  1. fzt kalau sumber utusang kau percaya tak?

    BalasPadam
  2. patutlah orang cakap pas selangor kuat lajak dari laju. kalau buat kajian kenalah cari dari pelbagai sumber. hang faham ke tidak maksud kajian. bukan pi tanya kolid samad. kolid kolid hang setuju tak hassan ali dipecat aku setuju bukan setakat tangan dengan kaki aku angkat tanda setuju. gitu ke kajian pas selangor buat. patutlah bagi apa exco pun pas selangor terima. rupanya tak faham.pekak ke tuli pas selangor ni hahahaha ..

    BalasPadam
  3. slo-slo sket cepok dak ag tu..sian dia..huhuhu

    BalasPadam
  4. oii respect la sket, fzt baca wall street journal la.

    BalasPadam
  5. ceh! kau kutuk pas selangor sampai ke situ, aku tak sampai hati nak kata macam tu pada semua org PAS tereganu macam tu sebab ramai jugak yg aku kenal yg ok ok.
    kau ni bila nak berubah, nanti tak lama lagi idola kau akan buat di tereganu, kau pergila bagi ramai sikit, so semua target depa separuh pun tak sampai.

    BalasPadam
  6. hahah aku dah cakap ag hang tak faham apa aku tulis. sebab tu hang ni mempertahankan apa benda yang tak mampu dipertahankan. parti islam semalaysia (PAS) berjuang utk islam. itu motif penubuhan pas. kalau dibagi jawatan jaga lembu sesuai ke dengan motif penubuhan pas. ulamak ulamak dalam pas berjuang bermati matian untuk menyebarkan fahaman islam. akhirnya kolid samad cakap strategi bagus. kalau berjuang sebagai parti longkang suruh jaga longkang aku setuju. hang faham tak apa aku tulis ni.

    BalasPadam
  7. PAS berjuang untuk islam tapi kau berjuang untuk apa?

    BalasPadam
  8. hang kena tanya kolid samad dulu berjuang untuk apa? jangan tanya aku sebab aku bukan macam kolid samad aziz bari saari sungib. membunuh sesama jemaah. nuar berahim suruh pas selangor sokong israel mesti pas selangor cakap kami sokong cakap nuar berahim demi keadilan sejagat

    BalasPadam
  9. ya rabbi, apa nak jadi dgn kamu FZT, mengucap dan balik ke pangkal jalan

    BalasPadam
  10. hahaha ag. hang ni memang penyokong kolid samad sejati. kolid samad diam je nuar berahim sokong israel. ada tak dia marah nuar berahim. tak ada kan. so kolid samad mesti setuju kenyataan nuar berahim.

    BalasPadam

Catat Ulasan