harakah berlidah utusan malaysia

banyak kepincangan yang dibuat oleh harakah kepada pas. harakah adalah idea nakaie yang sudah masuk umno. harakah yang menjadi sumber maklumat penting sudah menjadi tempat makhluk makhluk perosak bersarang memburukkan pemimpin pas sesama sendiri. berita berita presiden pas dibekukan. dan berita berita pemimpin pkr dan sealiran dengan harakah akan diberi liputan meluas. berita yang tak sepatutnya keluar dari media bernama harakah dikeluarkan, pemberita harakah sudah tidak tahu halal haram. malaysiakini boleh meramalkan apa saja berita yang harakah akan keluarkan. siapa kan yang membekalkan maklumat dalaman pas kepada malaysiakini. hebat sangatkan wartawan malaysiakini sampaikan boleh tahu apa yang terkandung dalam mesyuarat pas pusat. jawatankuasa pas harian pas bermesyuarat pun masih boleh diaxcess dengan mudah. dimana amanah pemimpin pas yang selalu memberikan maklumat kepada wartawan malaysiakini.

harakah yang menemubual SUA pas stopa ali yang mengaitkan hassan ali dan ustaz nasharudin. sttopa ali mengatakan ustaz nasharudin tidak hadir dalam mesyuarat jawatankuasa pas pusat selaku AJK YANG DILANTIK. stopa ali yang bengong atau wartawan harakah yang berniat jahat kepada ustaz nasharudin. kenyataan stopa ali jelas mengatakan bahawa ustaz nasharudin malas nak hadir mesyuarat selepas kalah dan mungkin tidak dapat menerima kekalahan dalam pertandingan. stopa ali atau wartawan harakah yang jahat. stopa ali tak menjelaskan bahawa ustaz nasharudin telah menolak lantikan itu. apakah stopa ali buta atau wartawan harakah yang buta tidak nampak ustaz nasharudin menolak perlantikan menjadi ahlijawatankuasa pas pusat.

ustaz nasharudin telah menolak lantikan sebagai ahlijawatankuasa pas pusat kerana keuzurannya. aku penah tanya pencacai kolid samad yang memberi komen apa khabar ustaz nasharudin sebab pencacai kolid samad cakap dia jiran kepada ustaz nasharudin. dan pencacai kolid samad hanya menjawab ustaz nasharudin hadir dalam majlis. inilah sifat orang yang berjuang membunuh pemimpin sesama jemaah.bagaimanakah orang yang menolak lantikan mahu hadir dalam mesyuarat jawatankuasa pas pusat. stopa ali yang gila atau wartawan harakah yang gila. harakah perlu ajakan pradigma. wartawan harakah boleh masuk jadi wartawan utusan malaysia. saari sungib mesti gembira kalau harakah jadi utusan malaysia. halalkan membunuh sesama sendiri. utusan pernah membunuh pemimpin umno. dan harakah menjadi penyambung lidah utusan malaysia.

Ulasan

  1. habis semua org kau benggongkan kecuali DHA dan ust nasa, nak ketawa pun ada tengok perangai kau ni FZT.cover line la sikit bro kalu ye pun

    BalasPadam
  2. aku tak cover line mcm kolid samad. baling batu ke hassan ali ketua pemuda pas selangor terpaksa baca kitab karangan kolid samad. kalau shiekh ag jiran dia pasti seikh ag tau ustaz nasharudin keuzuran. tapi pas selangor macam biasalah bunuh sesama jemaah itu yang hebat pas selangor.

    BalasPadam
  3. usyt nasa baru balik dr mesir kelmarin esok pergi indon pulak.soal dia uzur sikit itu betul.ketua pemuda pas ust hasbullah pun kau tibai jugak? kah kah kesian fzt..

    BalasPadam
  4. hahaha lawak le al haj sheikh ag. ust nasharudin keuzuran hahhaa.. mana ada dia sihat apa dh nak join hassan ali mcm hang cakap wakakka. weh ag kalau setakat hasbullah bagi media statement bukan macam tu. kalau nak korner pun biarlah tempat korner jangan tempat jalan yang lurus hahah.

    BalasPadam
  5. mende kau cakap ni FZT, macam baru makan ubat selesema saja

    BalasPadam
  6. sheikh ag cakap ustaz nasharudin nak join umno tapi tak menjadi kenyataan nampaknya. yang tak join umno hanyalah kolid samad. walaupun abg dia umno gila babi hahahaa .. silap percaturan kali ini. kolid terpaksa cecah idung lak nak korner lepas ini. pas akan buat tindakan pada ahli ahli nya jika ada aduan. kalau penarikbeca mengadu ustaz azizan pas akan memecat ustaz azizan. kalau tulangbesi buat aduan pada ustaz haron taib mesti ust haron taib kena pecat. hebat pas sekarang memang pencacai habis habisan. tahaluf bangang namanya

    BalasPadam
  7. makanan harian FZT adalah maki hamun dan sumpah saranah, lagnsung tak takut balasan allah, aku tak pernah kata ust nasa masuk dumbno.even aku tidak pernah kata DHA masuk umno, tak cerdikla dia masuk dumbno, org tak mau dengar nanti dan tidak laku di tv 3.

    BalasPadam

Catat Ulasan