blog blog PR dah mula menyebar fitnah

blog blog pakatan rakyat sendiri mula menyebarkan fitnah kepada hassan ali. berita hassan ali yang mula gila kepada kereta mewah mula tersebar. berita yang dikatakan diterima dari suk selangor. betapa bangang dan baghal mereka ni. kalau tak suka jangan menyerang dengan fitnah. baik ambik pedang pergi bunuh aje hassan ali kalau tak suka sangat, kenang sikit jasa jasa yang pernah hassan ali buat. bertentangan pendapat tak semestinya tak betul. perjuangan yang sama kapal yang sama tak semestinya anak anak kapal semuanya bersependapat. raikan pendapat yang menentang. apakah blog  pakatan rakyat mula menjadikan fitnah sumber berita utama untuk menyerang mana mana pemimpin yang bukan sebulu dengan mereka. kalau nak menyerang sesama sendiri buktikan dengan jelas bukan main tala semacam je. menjawab dengan fakta bukannya fitnah

setalah hassan ali terpecat dan terbuang, ada lagi yang tak puashati dengan hassan ali sampai sanggup mengfitnah hassan ali. selagi hassan ali belum masuk umno selagi itu mereka akan menyerang hassan ali termasuk kolid samad yang menjadi penyokong Kerajaan Perpaduaan satu ketika dulu. akhirnya kolid samad berjaya berpusing 360 darjah dan menyerang kembali penyokong kerajaan perpaduaan. akhirnya tok guru presiden telah mematikan idea kerajaan kerana ramai yang tak faham dan dihuduhkan wajah oleh blog blog penentang idea ini tanpa mengambil kira pro dan connnya. menunding jari pas nak bersama umno. betapa baghal dan bengongnya mereka ini.

Ulasan

  1. aik aku ingat kau yg tak puas hati bila DHA di pecat, ini sudah terbalik

    BalasPadam
  2. aku dah cakap hang tak faham apa aku tulis hahahah .. hang faham bahasa kolid samad je

    BalasPadam
  3. oii jgn nak ckp yg bukan2 pasal kalid samad. idiotla aku tu. kau kena paham fzt, kalid ni mcm mat rempit, tang korner tu yg dia cukup syiokk. mmula sokong ug, lepas tu korner baring 360 darjah. dlm kes asan ali lwn ronnie plak, memula pun dia sokong asan ali, lepas tu corner lg sampai tlinga cecah tanah. idoopp mat rempit

    BalasPadam
  4. inshallah pak kjalid akan menang lagi di shah alam, ahli pas dan penyokong pas sana berilmu dan berakhlak tak macam fzt

    BalasPadam
  5. hahaha kolid samad menang dengan undi pkr. jangan duk ek sangatlah. ahli pas dan penyokong pas berapa persen ada kt shah alam cuba habaq mai aku nk tahu. ahli pas yang tak berilmu dan tak berakhlak macam aku yang berdepan dengan umno. yang berakhlak dan berilmu duk dihotel, tidur beraircond tidak berbumbungkn langit. aku ingat lagi ayat masa aku di prk hulu selangor, aku rasa pkr akan kalah di hulu selangor kalau zaid berahim jadi calon, pas selangor jawab apa mana buleh kalah nuar berahim dah cakap kita akan menang. seminggu duk bersih imej zaid berahim, pas selangor duk usung poster ajelh tak berani nak masuk felda kena marah dengan orang felda. hahahhaa

    BalasPadam

Catat Ulasan