aziz bari dengan penarikbeca sama saja bangang

antara penarikbeca dengan aziz bari sama saja. tak ada beza. cuma beza dia mungkin aziz bari belajar lebih sikit kitab hikam penarikbeca baca kitab syiah. kuin terus diperbesarkan. aziz bari tu sebenarnya lebih faham perlembagaan jahilliah daripada buku jingga. buku kelabu asap adalah buku seperti manifesto yang mahu ditawarkan dalam pru ke 13. dengan otak aziz bari dengan penarikbeca yang separuh masak. mereka cuba menjadi juara dalam isu kuin. buku jingga adalah ditawarkan jika pakatan rakyat berkuasa. jika diperingkat pusat pakatan rakyat belum berkuasa bagaimana akta auku akan dimansuhkan. penarikbeca tak apa sebab dia kurang cerdik. aziz bari diakui memang handal dalam perlembagaan jahilliah. kenyataan aziz bari yang dimuat naik ke dalam blog sungguh memualkan dan membodohkan. mana pencacai kolid samad yang merasa berdosa membaca blog aku tapi terus memberi komen bangang. pemimpin pas di kritik diatas benda yang tidak benar tak mampu menjawab dan seperti biasa bacul dan dayus.

penarikbeca dengan entry terbaru suruh pemimpin pas belajar keberanian hanipa maidin. seoarng lagi lawyer yang tak reti undang undang walaupun lawyer. kalau sudah sampai diperingkat mahkamah kenapa tak dibiarkan mahkamah membuat keputusan. kenapa hanipa maidin menyalak kuat sangat takut kalah di dalam mahkamah berhadapan dengan karpal singh. apakah hanipa maidin mencari jalan selamat untuk menang dalam kes kuin. apakah hanipa maidiin sudah nampak kekalahan dalam kes kuin. mahasiswa yang separuh masak ditambah dengan pemimpin mahasiswa yang terlalu sibuk berjuang. pemimpin mahasiswa sendiri faham ke tidak apa yang diperjuangkan. mahasiswa yang tak cerdik akan terus melakukan perkara perkara yang nampak begitu bodoh sangat. inikah pemimpin dimasa depan atau inikah samping dimasa depan.

penarikbeca semasa menjadi pemberita harakah banyak menulis perkara harut marut. patutlah dia berhenti pun. menulis mengikut emosi dia sendiri. sampai sekarang orang dalam pas masih mengganggap penarikbeca adalah ahli pas walaupun penarikbeca adalah bukan orang pas. penarikbeca sudah terbuang dari pas. sampai bila orang pas masih mahu bersama penarikbeca yang selalu mengfitnah pemimpin pas. kecuali pemimpin pas selangor masih bersama penarikbeca sebab alasan rumah penarikbeca tepi markas besar pas. pas selangor bergantung hayat dengan penarikbeca. apa yang penarikbeca tulis terus dibenarkan sepeerti mana wahyu yang turun. penarikbeca mengfitnah pemimpin pas pas selangor bersetuju aje.

Ulasan

  1. hanifa maidin punya jasa pada PAS kalau banding dgn kau spt langit dan bumi, dan perjuangan dia dalam gerakan islam termasuk PAS hanya org2 yg tahu dan kenal dia akan faham, bukan spt kau, hanya mahu lemahkan islam dan PAS.

    BalasPadam
  2. jasa hanipa maidin adalah yg paling besar suruh ustaz azizan masuk umno. betapa bodoh dan bangangnya hanipa maidin. yang bodoh dan bangang termasuk pencacai kolid samad. mendamagekan pemimpin islam sperti ustaz azizan. apa lah jasa hanipa maidin selaim claim duit guaman dari pas. selepas ini mungkin aziz bari pulak jadi sanjungan hang. ag baguslah ukur jasa perjuangan islam buat andaian bodoh. patutlah pas selangor menang sebab dapat undi orang pkr. kalau tak mesti pas selangor tak merasa jadi exco. exco sampah. berjuang islam tapi jaga sampah. bagus sangat pemikiran pas selangor. kasihan pas selangor, menang sebab orang pkr undi. kalau orang pkr kena beli dengan orang umno mesti kerajaan pkr tumbang dan kolid samad pun kalah. tulangbesi dan penarikbeca ketawa gila tengok pemimpin pas selangor dibodoh dan dibangangkan oleh mereka.

    BalasPadam
  3. aziz bari 'Menyalak' mengikut arahan tuannya..that it. alaaa bekas pekerja gomen mentaliti mcm tu la ikut arahan...hahaha

    BalasPadam
  4. hanya allah saja yg dapat menolong kamu wahai FZT.perbuatan fitnah kamu akan memakan diri kamu sendiri.bertaubatla

    BalasPadam
  5. apa yg aku fitnah. hanipa maidin memang akan claim duit case samada menang ke kalah. itu dikatakan fitnah ke. aku fitnah ke cakap hanipa maidin claim duit guaman dengan pas. tak akan lawwyer free of charge.

    BalasPadam
  6. fzt, kadang2 saya tertanya adakah kamu seorang ahli PAS? kamu bercakap seolah2 kamu tidak langsung mengenali pemimpin PAS.
    saya cadangkan kamu pergi berjumpa TGHH dan bertanya kes di mahkamah london 2 tahun lepas, adakah sdr hanifa minta lawyer fees atau tanya dr hatta atau dan yg berpuluh2 lagi kes yg melibatkan ahli PAS yg menang.kesian kamu atau sememangnya kamu seorang yg memang di tugaskan buat2 kerja fitnah ini

    BalasPadam
  7. hahha lawak le hang ni ag. berpuluh kes yg hanipa maidin urus bukan semua free wahai ag. kamu jangan nak auta orang lain sebagaimana hang bagi gelaran pada ketua muslimat pas selangor. dan fitnah yg hang cakap ustaz nasharudin akan bersama hassan ali telah dinafikan oleh ustaz nasharudin dengan membuat laporan polis. apakah aku salah membela ustaz nashrudin yang mana dia merupakan jiran hang kalau dari apa yg hang cakap atau hanya auta. aku tak buat keja fitnah sebab aku tahu apa yang hang fitnah. apakah hang lupa apa yg hang tulis yang hang fitnah ustaz nasharudin dan ustaz azizan. hang menentang ustaz azizan kerana kuin sebagai penentang buku jingga hang lupa meh aku ingatkan. tulangbesi dan penarikbeca buat fitnah hang rilex je. hang berdosa tahu masuk blog aku masuk blog penarikbeca dan tulangbesi boleh pahala. kalau hang baca tulisan aku dari dulu sampai sekarang hang boleh kenal siapa aku walaupun aku hanya penampal poster untuk pas.

    BalasPadam
  8. hanya allah yg selamtkan kamu wahai FZT

    BalasPadam
  9. abih, Lu sapa yg bole selamat? kolid samad selamat? huhu

    BalasPadam
  10. aziz bari?? patut la nama ni mcm biasa dengar. bukan ke dia manusia paling bijak dlm mesia yg cadangkan ustaz azizan jd presiden pas dulu ni?

    BalasPadam
  11. yang ni aku bersetuju dgn ag. hanya allah boleh selamatkan aku. hahha .. weh kapt shiqaqi jangan main main dgn orang pas selangor. malam ni tak mesyuarat gamaknya. hahhaaa

    BalasPadam
  12. alaaa... pkr pon leh main main dgn pas selangor guane...huhu

    BalasPadam
  13. aah le azmia. aziz bari pernah cadangkan buang tok guru presiden digantikan dengan ustaz azizan. masa tu gegak gempita suruh pas buang presiden. sekarang napa suruh buang ustaz azizan pulak? apakah agenda aziz bari sebenarnya. aku dah makin was was dengan aziz bari pakar perlembagaan jahilliah yg disanjung ramai. semua pemimpin pas kena buang aku rasa kalau ikut otak aziz bari. pkr boleh kencing atas pas selangor apa lak main main.

    BalasPadam
  14. aku pulak makin was2 dengan keahlian PAS kau

    BalasPadam
  15. peduli apa aku hang was was hahhaha .. aku bukan macam hang boleh bermesyuarat dengan timbalan pesuruhjaya pas selangor. aku hanya penampal poster pas aku tak biasa bermesyuarat dengan pemimpin pas yang hebat macam kolid samad. aku tak boleh bersms dengan jawatankuasa pas pusat yang bersms dengan penarikbeca. aku bukan macam tulangbesi yang duk di lombok tahu semua benda di malaysia. hang duk dalam hotel waktu ada prk kecik aku tido disurau je kdgkala dalam kereta. aku bukan macam hang boleh bunuh hassan ali dan sebar fitnah. aku bukan macam pas selangor dapat exco sampah.

    BalasPadam
  16. tak habis2 fitnah, dah jadi makanan harian kau,demi allah kesemua tuduhan kau pada aku tidak betul kecuali ada beberapa PRK aku duduk di hotel dan aku sponsor hotel jemaah2 dr caw aku.
    tanggungla dosa2 kau setiap kali kau menulis.

    BalasPadam
  17. hahahah yelah ag aku lantik hang menjadi malaikat penjaga dosa aku wakkaka ... aku hanya penampal poster pas tak layak duk hotel wakakaka. pas selangor dapat sponsor jemaah cawangan duk hotel masa prk. aku tak lupa pas selangor semasa prk hulu selangor, datang dari hotel bagi arahan. hebat hebat.

    BalasPadam

Catat Ulasan