Apakah PAS berani bagi exco pkr jaga agama dinegeri pas berkuasa???

oleh kerana pencacai kolid samad berlindung dibalik tulisan subky latif, aku mengutarakan satu persoalan , apakah pas berani mengambil risiko ini dinegeri yang pas kuasai, jika apa yang dicakapkan ini berlaku apakah ustaz azizan, tok guru nik abdul aziz akan memberi laluan kepada pkr untuk menjadi exco agama. siapa nak menjawabnya, penarikbeca, aziz bari, alhussyen atau one g. pas selangor jangan berlindung dibalik tulisan subky latif, sebenarnya pkr selangor telah melantik orang yang tidak pas lantik. pas tahu pkr tahu dap tahu. cuma kolid samad cakap bagus apa perlantikan ini. mb bagus pegang jawatan portfolio agama di selangor. dinegeri lain pas kuasai pas yang jaga kenapa pas tak beri kepada pkr untuk jaga portfolio ini.

subky latif cakap khalid berahim dan nuar berahim tahu bahawa penyertaan padu pas menyebabkan selangor berpihak kepada pakatan rakyat. menurut kata pencacai kolid samad, pkr ramai pengundi di selangor, jadi yang mana nak dipakai sekarang, subky latif atau pencacai kolid samad, jangan buat ulasan yang tak kena antara satu sama lain. pkr dan pas tidak pernah berbincang bahawa mb akan pegang jawatan portfolio agama dan infra di selangor. pas selangor tetap cap ayam. menang atas kekuatan pkr rupanya. patutlah kolid samad meroyan sampai kesudah. kalau pkr tak undi kolid samad, tahun depan idios amingo le kolid samad.

subky latif kata jangan ditanya apa perbincangan antara tok guru haji hadi dan nuar berahim dan rani dengan kolid berahim. nak tanya pebenda, memang tak ada perbincangan. bukan rahsia pun, penarikbeca tahu cuma terpaksa bertahan dibalik batu untuk sementara waktu. penarikbeca terpaksa merejam ustaz azizan untuk mengelakkan rahsia terbongkar dengan mudah. mengalihkan serangan adalah satu benda mudah tapi tak mudah bagi yang berfikir. yang tak ada otak mengalah otak kaldai akan terus memberikan sokongan. basuh dengan air longkang pun belum tentu maruah pas selangor boleh jadi molek.

Ulasan

  1. best jd org pas ni, kena pelukuh kepala pun masih no problem. yeahhh

    BalasPadam
  2. lawak pun adala FZT ni, lepas ni kau bole maki presiden pulak..

    http://bm.harakahdaily.net/index.php/headline/7853--keputusan-mb-pegang-exco-agama-molek-presiden-pas


    FZT, bila kau nak arrange idola kau DHA ke terenganu, kau boleh di lantik jadi pengerusi JATI terenganu. he he...

    BalasPadam
  3. aku pakai aziz bari yg dah tak boleh pakai professor lagi kena pakai compressor akakakaa.. jangan berlindung disebalik kenyataan presiden pas. hassan ali dibunuh oleh kolid samad dan saari sungib. jangan nak berpusing pusing sangat nanti tercekik batang leher sendiri.

    BalasPadam

Catat Ulasan