Anuar berahim patut dipecat - mana aziz bari

kenyataan tolol dan bangang nuar berahim mengenai negara israel kepada wall street journal menyebabkan WSJ bersetuju dengan kemenangan pakatan rakyat. apakah ini dimanakan menjatuhkan jahilliah lama digantikan dengan jahilliah baru. mana aziz bari yang terpaksa terjun kedalam dunia politik kerana terpaksa. aziz bari tak akan mencadangkan pemecatan nuar berahim atas alasan kenyataan nuar berahim tidak bercanggah dengan buku kelabu asap. aziz bari dah membaca keseluruhan buku kelabu asap dan kenyataan nuar berahim didapati tidak bersalah. walaupun sheikh nuar berahim menyokong negara israel. mana suara suara panglima pas yang hebat hanipa maidin yang bersama sama aziz bari yang bersetuju ustaz azizan dipecat dari pas. jangan tanya pas selangor pas selangor mesti bersetuju dengan apa benda pkr sebut. kolid samad dah berjaya memperkudakan badan perhubungan pas selangor. selepas ini pas selangor akan membuat majlis penerangan yang diketuai oleh saari sungib. majlis penerangan fitnah kepada hassan ali telah dibuat oleh pas selangor. kenyataan media pas selangor begitu menyerlah bagaimana kolid samad berjaya meperkudakan keseluruhan pemimpin pas selangor.

aziz bari dimana suara anda sebagai ahli dan pakar perlembagaan jahilliah. apakah kenyataan nuar berahim ini tidak melanggar perlembagaan negara. akan ada alasan dan ulasan dari aziz bari. panglima panglima pas yang sealiran dengan aziz bari akan mencari alasan untuk membersihkan nuar berahim. banyak sudah kenyataan nuar berahim yang menyusahkan pakatan rakyat tapi pihak pas masih berlembut dengan perkara ini. yang menjadi target adalah ustaz azizan. sampai bila pas nak berlembut dengan pkr sampai tahap sudah tak berguna. blog blog fitnah pasti bersetuju dengan kata kata nuar berahim sebab WSJ dan bersetuju pr akan menang pilihanraya umum ke 13. tulangbesi dan penarikbeca akan bermati matian mempertahankan pkr dan nuar berahim. dan pencacai kolid samad akan terus memberi benteng kukuh demi mendapat undi pkr diselangor. pas selangor kena bangkit atas usaha sendiri bukan menumpang undi pkr yang bila bila masa boleh dibeli.

Ulasan

  1. Quran dah dedahkan sifat2 org mcm ni
    " bila bersama dgn org beriman dia kata kami menyokong kamu, bila bersama dgn group2 depa, dia akan kata aku olok2 aje dgn org beriman..."

    wa xpernah pecaya dgn mamat tu..

    BalasPadam
  2. hang kena dgr cakap sheikh AG dulu hahaha.. sedap sedap je hang tibai nuar berahim. aziz bari dah mula korner baring

    BalasPadam
  3. sheikh ke sheit hahahaha
    ag padan aku seng je bro...hahaha

    BalasPadam
  4. hahhaa jangan main main dgn sheikh ag tu
    semua no hp pemimpin pas dia ada. no handphone penarikbeca, tulangbesi aziz bari mesti dia ada. aku no 999 je tau yng lain tak ada. ag boleh bsms dgn penarikbeca maklumlah tu ularmamak muktabar semua benda dia tahu. hatta isi butir pas dgn umno dilondon dia tahu. cuma masa dia tulis pi london nk peluk umno dia tak nampak mat sabu tercongok depan dia. buto ke apa penarikbeca ni. ke mabuk barbican

    BalasPadam
  5. demi allah aku takda no telepon penarikbeca dan tulang besi dan aziz bari, tambahla dosa kau lagi.

    BalasPadam
  6. hahaha patutlah mat saman kati cakap nk dapat rahsia pas senang sangat.

    BalasPadam

Catat Ulasan