adukatakguna membawa fahaman komunis

siapalah menjemput adukatakguna dalam membentangkan negara komunis dia berlindung dibalik nama islam. kasihan betul peserta peserta yang terpaksa mendengar fakta fakta bengong dari adukatakguna.  fahaman komunis telah menyerap dan jelira terus ke dalam jiwa adukatakguna. semua orang bodoh bagi adukatakguna. lain yang diberi tajuk lain yang di cakap oleh adukatakguna. apakah pas kelantan perlu sangat kepada cakap cakap tak guna adukatakguna ini. matlamat negara adukatakguna adalah menjadikan malaysia sebuah negara komunis. mahu berbahagikan hasil masyul negara sebagaimana komunis yang dulu mahu mewujudkan negara yang baik. selepas menjatuhkan segala pemerintahan beraja atau apa saja yang menduduki monarki bermakna adukatakguna akan mula memasukkan idea idea komunis berselindung disebalik nama republik of islam adukatakguna.

idea idea karl marx yang cuba dibentangkan. patutlah nak reform pas pun. idea idea komunis adukatakguna dah mula diresepikan melalui pelbagai program yang dianjurkan. semua kena setuju baru boleh dilaksanakan. ini bermakna kekayaan negara akan diagihkan sama rata termasuk yang malas berusaha. idealisme adukatakguna akan diterjemahkan dengan melemahkan kepimpinan ulamak yang akan dikira candu masyarakat. ulamak ulamak dibodohkan sebagaimana perkataan adukatakguna. setiap hari ulamak ulamak yang ada akan dikutuk dan dihuduhkan imej mereka. beberapa blog bengong akan menyokong apa saja idea adukatakguna.

Ulasan

  1. satu wa puji Lu bro! Lu bole baca blog budak darat tu...wa langsung xteringin nk baca tulisan giler mcm tu..hahahaha

    BalasPadam
  2. bahaya fahaman dia sbb ramai sgt pemimpin pas yang dah jadi biol kerana tulisan bangang dia. mesti ulamak one g marah ni.

    BalasPadam
  3. tol2..ak pantang kalu ad orang yg kutuk ulama..bwt si aduka takguna, ko ingt ko bek sgt dr ulama,stkt idea ko yg ntahpape 2 leh campak dlm tong sampah la bro..

    BalasPadam
  4. ulammak 1G tuh pegi mamposla sama dia, dulu ada org kata balik besut p beratur pelahap wangehsang...hahahaha

    BalasPadam
  5. tp de org suke baca huhuhu 10 budk itam huhu

    BalasPadam
  6. FZT yg suka maki dan mencarut

    kat subky latif pun kau nak maki jugak ke?
    http://bm.harakahdaily.net/index.php/columnist/subky-latif/7839-pas-jangan-terkilan-mb-jaga-islam

    BalasPadam

Catat Ulasan