kebodohan membuat kenyataan

Dengan kebodohan dan kebangangan saari sungib dan khalid samad semua mengheret pas ke kancah kebodohan dan kebangangan. pelbagai kenyataan yg memberikan imei yg hodoh kepada pas. dalam usaha untuk memenangi pru ke 13 pas mengaambil jalan bijak. menyerang sesama sendiri. dan diberi pertolongan oleh blogger yg mana suka dengan keadaan ini. media umno memberi keluasan dan kebebasan untuk pemimpin pas memberikan ucapan kepada umum. sejak bergelar yb semua dah menjadi terlalu bodoh bila berhadapan dengan isu. khalid samad dan saari sungib kena bertanggungjawab apa yang mereka telah mulakan. kebodohan ketua penerangan pas selangor begitu terserlah membuat kenyataan kepada media umno. selama ini duk mengutuk orang lain memberikan kenyataan kepada media umno akhirnya ketua penerangan pas selangor membuat kenyataan yang tak sepatutnya keluar dari mulut ketua penerangan. apakah bila jawatan ketua penerangan bermakna semua nak didedahkan kepada umum. boleh londehkan apa saja.

media umno memberikan kebebasan sepenuhnya sekarang untuk semua pemimpin pas untuk mengutuk sesama sendiri. bukan mudah untuk pemimpin pas masuk TV sebagaimana hassan ali semalam. jika agenda ini tidak dapat dihidu oleh pemimpin pas bermakna jalan keluar telah tersedia. maka bergembiralah tulangbesi and the gang termasuk yang selama ini membenci hassan ali. yang berjuang tanpa pemimpin pun mesti gelak besar selepas dikejar jais. dendam pada hassan ali tak penah padam. permulaan pepecahan dimulakan oleh pemimpin pas sendiri. inilah yang paling disukai oleh reform.

apakah pemimpin seperti khalid samad dan saari sungib lupa bahawa pemimpin pas tidak penah diajar untuk meminta jawatan. sekiranya ini berlaku pemimpin ini tak layak untuk memimpin pas. apakah khalid samad saari sugib lupa pada asas ini. atau sebab seronok sangat dipuja oleh blogger khalid samad dan saari sungib terlepas laku sebagaimana zul kulim yang tak pernah lepas menjadi calon. pkr ambik basuh zul menjadi calon dan akhirnya terjun kedalam lubang najis. mungkin ketua penerangan pas selangor dan timbalan pesuruhjaya pas sudah boleh mengubahsuai perjalanan pas dengan membuat agenda baru. setelah menikmati hidup dengan segala kemudahan mereka mula lupa pada perjuangan dan mulakan perjuangan baru perjuangan periuk nasik.  jangan jadi bodoh dan bangang sangat.

Ulasan