greenboc yg bodoh

dah lama tak membaca laman greenboc yg mengwar war dialah perjuang sejati dialam maya walaupun duk sibuk mengomen siang malam depan komputer. aku nak tergelak cerita greebboc yang dikatakan dapat meneman ustaz nasharudin yang mana ustaz nasharudin tak mengenali dirinya yg hebat dialam maya. gb dengan sengaja ingin mengatakan bahawa ustaz nasharudin boleh menerima saja siapa yang menemaninya sampai boleh masuk bilik gerakan. hebat benor tulisan gb. betul ke sampai boleh masuk bilik gerakan jika orang itu tak dikenali. sampai begitu benar bodohnya pemimpin pas. patutlah gb boleh mengutip derma sewenang wenangnya kerana orang pas ni bodoh sangat tak mengenali dirinya. sebuah bilik gerakan pas dapat dimasuki oleh orang yang tak dikenali. sebab itulah mungkin pas kalah dimana mana kerana pas membenarkan siapa saja masuk bilik gerakan. dan tak mustahil Gb boleh menjual segala maklumat kepada umno kerana siapa saja boleh masuk.

niat gb untuk menulis kelemahan ustaz nasharudin dengan mengemukakan hadith nabi. jika niat baik amal tak baik masuk neraka. jika sudah ada niat yang baik amal tak baik apakah gb berniat baik tapi buat juga tak baik dengan menulis benda fitnah kepada ustaz nasharudin. amalan gb seperti biasa adalah menulis fitnah setiap hari. apakah niat begitu tak dikira masuk neraka juga. apakah hadith ini hanyalah untuk dihalakan kepada ustaz nasharudin saja. gb terlepas dari hadith ini kerana dia sangat hebat. boleh kutip derma  dengan menggunakan tulisan. bagaimana tulangbesi membodohkan pembacanya dengan mengutip derma untuk mencabar pas dimahkamah. sampai saat ini tulangbesi bersenang lenang dengan wang yang dikutip dan membelanjakan ke jalan yang salah.

sikap baik kepada wartawan media massa umno apakah tidak dibuat oleh pemimpin pas lain. memberi kenyataan dimanupulasi oleh media umno juga adalah perkara biasa. mat sabu tak pernah tergelincir dari terkena mainan media umno. tok guru fadhil noor pun pernah kena. apakah gb hanya mahu menunjukkan kebodohan ustaz nasharudin dalam hal begini. apakah saari sungib khalid samad mahfuz juga bukan bodoh memberikan kenyataan kepada media massa umno dalam membelasah sesama sendiri. apakah ketiga pemimpin tu memberi kenyataan kepada blogger saja tak kepada media massa umno. gb memang terkenal dengan kebodohan dia dalam menulis. apakah tok guru nik aziz tak terkena dengan media massa umno. jangan kita jadi terlampau bodoh macam gb menilai semua perkara. walaupun niat baik amal  tak baik gb pun tetap menuju satu arah yang sama. jangan lupa diri sendiri walaupun kita sendiri setaraf ilmu macam syaitan. selalu mendabik dada kita hebat.

Ulasan