agen kickdefella

lama aku tak merayau masuk ke laman web kickdefella. sejak dia balik dari hujung dunia dulu. aku heran tengok kick ni suka sangat dia dengan maksiat. pelacuran disko dan yang berkait dengan segala jenis maksiat. maklumlah pengarah filem le katakan. pengarah filem yang tak pernah dianggap pengarah. kasihan husam yang membawa masuk mangkuk ni kedalam pmbk. setelah banyak kemusnahan yang dibuat oleh kick barulah dikick mangkuk ni. blogger sanjungan kepada reform dulu ni kes masuk lockup. masa masuk lockup semua blogger menyanjung dia kononnya perjuang rakyat rupanya pejuang periuk nasik dan darah umnonya tak pernah luntur color tetap biru dan berkeladak.


kehidupan sosial dia tak pernah hilang dan luput walaupun solat dibelakang tok guru. apa ajaran tok guru hanya digunakan untuk membunuh tok guru kembali. yang menjadi kehairanan aku sampai saat ni blogger reform tak pernah menyerang blogger haprak ni. mengutuk tok guru siang malam dan jadi makanan harian. tapi aku tabik kat mangkuk ni. dulu dia menulis dalam blog regim paklah and beruk jatuh menjunam. dengan menggunakan wordpress regim pak lah sleepy tumbang digantikan dengan najid sibibir merah. 


apa yg digambarkan dalam video johnson kenapa dia sendiri tak berani ambik video atau dia jugak bacul sebagaimana tuduhan beliau. sebagaimana baculnya dia dalam menulis. apakah pusat maksiat atau kelab yang berada dalam hotel dikira diluluskan oleh mpkb bri. kenapa kick bangang tak buat laporan polis jika beliau yang berhemah dan behati mulia atau hanya mencari makan dengan menulis benda benda bangang ini. mana keberanian kick yang mengatakan dia pantang dicabar. bukti fitnah yang dia kemukakan kepada sprm telah menjadi masalah kepada sprm utk menjawab. siri siri fitnah akan beterusan selagi ada pihak yang membela hantu raya ini. menjual apa saja demi mencari makan. tok sir budu nk minum stout wehhhh.

Ulasan