serangan utk hassan ali

setiap kali ada yang melibatkan umno jahanam di selangor akan timbul nama hassan ali dan geng yg dikaitkan. kali ini perhimpunan sejuta umat dikaitkan dengan hassan ali lagi. apakah yg ada dalam pemikiran manusia selain berfikir untuk terus memburukkan hassan ali. apakh yg mereka terus menerus menyerang hassan ali apakah agenda disebalik serangan yg tak pernah surut sebagaimana tulangbesi yang setiap masa menyerang dan menjadi lidah setan di selangor. duduk di selatan lombok masih menulis di malaysia. banyak sangat kenalan tulangbesi dimalaysia. yg ada hanyalah seorang ustaz yg berlagak alim yg menyebarkan berita palsu dan fitnah setiap masa. bahasa arab pun tak lulus masih mengeluarkan pelbagai ceramah yg meragukan umat islam. sanggup memutar belitkan segala ayat untuk membenarkan ceramah dan tulisan di blog dan menjadi idola kepada penulis blog kerana ketinggian ilmu arabnya. tak pandai arab pun bole menterjemahkan ayat ayat alquran. budak poli pun bole terjemahkan alquran dengan pandangan akal sebab terlalu cerdik sgt.

pas tidak mengharamkan individu yg mahu hadir cuma pas tidak hadir atas nama kapasiti pas. itu yg terkandung dalam kenyataan akhbar presiden pas. parti pas telah memberikan kenyataan dan apa jua kenyataan presiden pas tak akan disenangi oleh semua pemuka pemuka kafir quraish. selagi presiden pas belum dijatuhkan tidak akan ada apa apa yg betul tentang kenyataan pas atau seluruh pemimpin pas. buatlah kenyataan sebesar langit sebesar bumi pun mesti banyak silap yg presiden pas buat. presiden pas ponteng hadir ke parlimen. yg bekerja tak pernah ponteng ke betul ke presiden pas ponteng. kerana mengundi pas sebab tu bole hantam semua mp. mp sihat ke muntah kedarah ke anak sakit tak peduli asal bole hentam hentam aje. sendiri keja pun ponteng orang tegur tak bole pulak. ukur dulu diri sendiri kalu nak menegur kalu tak ditegur kata tak pandai ambik hati orang bawah. ikut sangat pandangan orang lain pemimpin jadi kayu tunggul pokok birah mati.

selagi hassan ali bergelar exco dan adun bermakna hassan ali akan terus menelan kepahitan kena cemuh dicaci dan diletakkan segala kesalahan. kes apa yg melibatkan apa saja hassan ali dipersalahkan. buat cara mana pun hassan ali tetap jadi begpasir. lepas ni ada lagi kes kes yg jauh dari mana tempat hassan ali dan geng akan terus dijadikan begtumbukan. kalau kes mat rempit pun hassan ali salah sebab hassan ali tak bagi nasihat yg beguna kepada mat rempit. kalau ustaz tunggul kayu bagi ceramah kena tangkap hassan ali tetap kena marah. naib baik kes raba pun hassan ali tak kena. apa saja jenis kesalahan kalu bole kait hassan ali kait ajelah. selagi hassan ali tak jatuh sebagaimana yg dikehendaki.

Ulasan