nasharuddin pertahankan jawatan

pertembungan 2 pemimpin pas diperingkat timb. presiden pas akan berlaku. tok guru tuan ibrahim tak akan bertanding. tak ada andaian lagi. tok guru cakap sekali, tak ada berlaku undur dan mara. tak ada arahan dari tok guru nik aziz untuk tok guru tuan ibrahim. semuanya andaian dan omong kosong saja. tulisan mengatakan geng terengganu tak suka kepada mat sabu adalah dogengan belaka. berlaku dalam minda cetek dan kurang berisi. geng terengganu juga tak suka kepada nasharudin. geng pas terengganu ni gamaknya kurang akal gamaknya sampai semua orang tak suka. kalau ust nasharudin tak disukai bagaimana kebanyakan kawasan negeri terengganu kebanyakan di rasmikan oleh ustaz nasharudin. satu andaian bersangka jahat kalau perawi dari terengganu memberitahu bahawa 2 dua pemimpin ini tidak disukai oleh geng pas terengganu. aku yang selalu menulis tentang mat sabu pun suka kepada mat sabu. berapa ratus ceramah dah mat sabu berceramah. masih diikuti sampai hari ini. sebut nama mat sabu kalau diterengganu kalau ada manusia pas atau umno tak kenal pasti orang tu dah sampai ajalnya. itulah harumnya nama mat sabu di terengganu. dan yang pasti mat sabu tetap disayangi oleh seluruh penyokong dan ahli pas terengganu. namun andaian jahat mulai mewarnakan geng pas terengganu.

jangan jadi perawi yang sesat mengatakan mat sabu dan ust nasharudin tidak disukai oleh geng pas terengganu. walaupun berperang siang dan malam belum tentu sampai tahap suka dan dibenci. jangan berbuat andaian yang membodohkan diri dan menerima satu info yang belum tentu hala benarnya. walaupun banyak benda dah mat sabu lakukan menyakitkan geng pas terengganu namun atas nama ukhuwah islam mat sabu tetap hebat dimana mana. banyak benda yang telah dilalui bersama jatuh bangun pas, mat sabu begitu hebat disini, walaupun dinegerinya sendiri mat sabu tak berapa nak hebat. disini mat sabu memberikan segalanya dan geng pas terengganu tetap memberikan sokongan dan dokongan kepada mat sabu. walaupun 2009 dulu mat sabu tewas apakah tiada undi yang diperolehi dari geng pas terengganu. jangan memancing diair yang deras nanti tersangkut sampah. 

Ulasan

  1. tapi perwakilan dari terenganu,selangor dan NS rata perpaduang pasti sokong ust nasha sebab pro perpaduang.walaupun mereka tahu abg mat lebih berpotensi.betul tak?

    BalasPadam
  2. hang tahu ke sapa mengundi mat sabu, sekadar mengambil info dalam internet, hang tahu ke mat sabu berpontensi dari segi apa? kalu setakat join reform yang tak tahu apa hang baik duk diam je. kalau hang ckp nampak bodoh tapi kalu hang cakap sah hang bodoh. setakat kutip info dri ularmak kepala lutut baik tak payah. cuba ag cakap dulu mat sabu berpontensi dari segi apa?

    BalasPadam

Catat Ulasan