dalam pas ada ular bekepala 8

usaha usaha terakhir untuk menjahanamkan pas begitu hebat sekali berlaku. pemimpin pas semakin tak beramanah memberikan maklumat dalaman kepada orang luar. amanah yang diberikan dibocorkan atas alasan nak membetulkan jemaah. terlalu percaya dengan orang sekeliling yang dikatakan menyokong pas atau pakatan rakyat. beri aje info agar semua boleh dibaca dan dilihat oleh musuh musuh pas. keghairahan menyebarkan maklumat dalam pas menyebabkan pas semakin lemah kerana kegiatan membekalkan maklumat kerahsiaan pas. pelbagai andaian dan kritikan keras dilemparkan kerana kegiatan kegiatan ini. sebelum tamat mesyuarat kawasan ke dewan harian semua dah boleh dibaca di internet. atas dasar kebebsan maklumat segala benda yang dibincangkan boleh diberitahu kepada umum. ini banyak kali sudah berlaku menyebabkan umno dua langkah didepan pas. dan ada juga yang menerima bulat bulat tulisan jahanam blogger umno untuk dibawa masuk kedalam dijadikan usul. kerana keruntuhan kepercayaan kerana permainan  adu domba menyebabkan pas dilihat terus dihina dan ditekan. begitu susah sangat kan pemimpin pas nak menghidu kegiatan celaka ini.

orang yang dikatakan menyokong fasa tertentu pun masih boleh bergelak ketawa dalam mesyurat pas. boleh tahu apa saja yg berlaku dalam mesyuarat ajk kawasan. sebab itu diramalkan pas akan tewas teruk dlam pru ke13 kerana mereka sudah menjangka. semua rahsia pas hanya dihujung jari. sebaran ini bukan apa kerana atas dasar kasih sayang kepada pas. kerana atas dasar kasih sayang kepada pas aku pun nak sebarkan gak apa yang berlaku. pertembungan muktamar ini dikatakan hangat ia cuma suam suam kuku saja. ia cuba ditarik ke dalam arus, tiada sambutan lak tahun ni. cubaan demi cubaan dilakukan masih lagi suam suam jugak. 2 minggu sebelum muktamar. arus membahang yg cuba dimainkan masih lagi perlahan. minggu depan keputusan penuh akan diketahui samada ada yg menarik diri atau meneruskan. yang menyokong fasa bodoh tu. sudah sudah le cari pasal nanti tak senang hidup kerana tak cukup fasal pulak nk sokong.

Ulasan

  1. kamu adalah seorang yg penuh kekecewaan.hati kamu tidak tenang dan penuh kemarahan dan hasad buruk sangka kamu terlalu menebal.
    tenang la saudara seislamku.

    BalasPadam
  2. hang ni macam malaikat le ag boleh tahu je hati orang. bangga aku dengan komen hang. jangan takut mat sabu dah hampir kehilangan kemenangan. kpi dah tak laku. cuba lagi dlm muktamr akan datang. tulangbesi dah menulis hang tak bagi support ke

    BalasPadam

Catat Ulasan