tulangbesi menyerang dalam diam

tahun ini tulangbesi tak berani nak melawan arus, sebab bimbang tak dipilih menjadi calon pkr. tulangbesi yang selalu mengatakan blog tanpa nama yg sahih tak perlu dilayan, tapi situlangbesi melayan satu blog yang dikira tanpa nama dan diangkat menjadi sumber rujukan fitnahnya kepada pas. setelah memberikan pelbagai gelaran dan rakan gaynya alfuckap yang tidak mempercayai blog yang mempunyai nama samaran, akhirnya tulangbesi bangang bersujud dan beriman kepada blog yang mempunyai nama samaran, dalam alam maya ini siapakah yang selalu memakai wordpress untuk menyerang kepimpinan pas terutama presiden dan timb, presiden, dan timb. mursyidul am pas. apakah tulangbesi hanya menangguk di air keruh. menyamar dan menulis dari aras yang sama dan mengangkat blog ini agar org tak mempersalahkan tulangbesi. keupayaan kecerdikan tulangbesi mudah sangat dibaca sekarang, kebodohan dan kebangangan tulangbesi yang membaham duit derma makin terserlah. tulangbesi tulis sendiri lepas tu kata mendapat info dari blog hantu ini. dalam masa menuduh blog penyokong kepimpinan ulamak dalam pas menggunakan blog hantu menyerang mereka. idea ini bagus untuk tulangbesi, untuk menampakkan beliau tak bersalah tapi ia adalah tulisan orang lain.

apakah boleh kita meneka siapa yang menulis disebalik muktamarpas2011 ini menggunakan wordpress yang selama ini digunakan untuk menyerang kepimpinan pas, siapakah yang selalu menggunakan wordpress, dan apakah aku buto sangat nak meneka siapa disebalik blog ini, tulisan yang sama digunapakai oleh kumpulan pengfitnah, kewujudan blog hantu ini adalah berkait rapat dengan muktamar 2011, blog hantu ini menjuruskan kepada blogger yang dikatakan bekas wartawan harakah yang dibuang kerana kejahatannya sendiri yang merosakkan pas dari dalam. wartawan yang ditemuramah oleh sinarharian sewaktu berada disarawak, kebodohan wartawan ini ialah mengperlekehkan blog yang mempunyai nama samaran seperti batuapi dan penempakbabi, oleh kerana wartawan ini maksum maka dia tidak akan melakukan blog lain selain blog bengongnya tu untuk menulis, apakah tulangbesi mempunyai info kepada blog ini jika tiada talian yang menghubungkan blog ini dengan blog tulangbesi, ajk pas pusat yang memberi maklumat kepada blog ini mudah sangat untuk dibaca siapa yang akan dikambinghitamkan.

ularmamak kepala lutut dan kumpulan geng fitnah ini menyusun cerita sepertimana video lucah nuarberahim, akhirnya mereka sendiri didedahkan, maklumat ini terlalu mudah untuk diteka. kalau blog penyokong kepimpinan ulamak pas dikatakan pengecut,  blog hantu ini lebih barua dan balaci kepada penyokong reform, jangan menjadi penakut untuk menulis diblog sendiri, jangan memakai blog hantu untuk menyerang kepimpinan ulamak dalam pas, kalau tulangbesi, fuckup berani menulis dan menerjah kenapa kali ini menjadi barua pondan tua dibalik blog ini, cukup hina penulis blog ini menuduh tok guru haron din menuduh husam musa merasuah untuk berkempen jawatan timb.presiden. betapa celakanya tulisan mangkuk, sudah le tulangbesi dan fuckap, berhentilah menulis perkara bodoh dan fitnah. tulis dalam blog sendiri lagi baik. jangan jadi penakut dan bacul dan menuduh orang lain sebagai penakut. kenapa kali ini tulangbesi and the gang menjadi pondan siam. benda yang sama diulang sepertimana aziz bari yang menulis benda dah berhujah pada tahap budak budak tadika yang diajar mengeja.

Ulasan