tok guru nik aziz flying kick aziz bari

kenyataan aziz bari di bidas oleh tok guru nik aziz, muktamar 2009 dipenuhi dengan pelbagai ulasan yang melampau dan bangang. pas memang untuk semua, dan boleh dikritik oleh semua manusia yang menyokong dan yang bersama sama mendokong perjuangan islam dan keadilan islam untuk rakyat malaysia. kali ini selepas tok guru presiden pas diserang, tok guru nik aziz sudah menghidu bahaya jika kali ini jika muktamar masih dipanaskan oleh isu isu lapuk dan buruk. kenyataan pedas tok guru untuk aziz bari sebagai menutup mulut longkang aziz bari, bagaimana seorang yang dikatakan berminda tajam dan kritis terhadap kepimpinan dan aziz bari tak pernah memberikan pandangan tajam kepada umno dan barisan nasional, watak aziz bari yang disanjung memberikan dia segalanya untuk memperkatakan terhadap pemimpin pas. dan nampaknya hanyalah tok guru presiden yang menjadi sasaran. apakah niat aziz bari bimbang nuar berahim tak akan jadi pm malaysia jika pas masih mengekalkan tok guru presiden. dalam kumpulan think tank nuar berahim semasa tpm dulu siapakah yang berada bersama sama dalamnya, jangan sampai ada yang menulis semacam kepada aziz bari.

kali ini tok guru nik aziz mempertahankan kepimpinan tok guru presiden pas, pemimpin pas akan ditukar jika pemimpin itu melanggar syariat allah sebagaimana mana zulkifli nordin yang terang terang menuduh nuar berahim berzina dengan berpandukan video lucah tajaan eskay. siapakah dibelakang aziz bari, yang dia katakan bahawa kepimpinan tok guru presiden, kenapa lempar batu lepas tu lari menyorok bawah longkang. kenapa dizaman telus dan berterus terang masih ada lagi manusia manusia yang tidak berani berdepan dengan tok guru, kenapa aziz bari menjadi mulut berbau mereka. apakah aziz bari begitu tolol dan bangang sampaikan terpaksa menyampaikan apa yang pemimpin pas cakap. kenapa pemimpin pas yang ditemui oleh aziz bari itu pun penakut, bacul dan menjadi barua kepada pihak lain. dalam pas dan tok guru pas tak pernah ajar orang pas menjadi bacul, barua dan pengecut, atau ada kitab yang membolehkan bersifat barua, balaci. pas menerima apa saja kritikan dan kenapa pemimpin ini memakai mulut aziz bari untuk menyampaikan pandangan ini. atau hanya aziz bari memusingkan fakta, kalau orang suruh terjun dia akan mengelak dan berkata saya tak minat politik yang penuh kekotoran. itulah alasan dari dulu sampai sekarang.

tok guru nik aziz dan menduga bahaya fitnah ini akan merosakkan pas dalam usaha untuk berjuang dalam pru yang akan datang, tok guru presiden sudah mengeluarkan kenyataan yang dia tak selamanya akan memegang jawatan presiden, dan presiden pas bukan menganggap jawatan presiden adalah jawatan seumur hidupnya. betapa besar tanggungjawab yang dipikul bukan hanya untuk ahli pas saja untuk semua rakyat malaysia. bukan presiden yang hanya buat tshirt belakang rumah, boleh cakap apa saja. setakat pengikut pun hanyalah sebahagian balaci dan pencacai yang bermulut berbau longkang. berjuang tanpa roh hanya banyak bercakap dalam ini dari berjuang diluar, kalau setakat duk depan pc menulis pelbagai idea pun tak guna, banyak cakap dari melaksanakan, debat pun macam orang jual ubat. serangan pertama dah dipatahkan. dan menunggu serangan seterusnya. dan akan terhenti selepas tamat muktamar.

Ulasan

  1. sat nak cari alasan.....ok dapat. tgna pun geng ug. dia pun sama pi makan mlm dgn ayah din di istana terengganu

    BalasPadam
  2. tok guru nik aziz dah join ug, maknanya meracau dan mereng lagi le kumpulan 13

    BalasPadam

Catat Ulasan