kebodohan fakap

sikap dan berdolak dalik bekas wartawan malaysianinsider yang dibuang kerana banyak menulis auta dari fakta.  hari ini dia merespon kenyataan tok guru tuan ibrahim tuan man dalam entry terbarunya. apakah ini blogger yang dikatakan dapat menahan asakan media dan blogger umno hasil pemungkinan tempohari, blogger pro pembangkang inikah yang akan menulis dan melawan arus, kirim salam kepadanya. segala agenda fakap adalah memusnahkan pas dengan apa cara sekalipun, kerana ia akan menggunakan apa saja demi cita citanya tercapai, jika masalah timbul adalah kesalahan pemimpin bukannya beliau, kegiatan blogger begini masih belum mampu menerjah otak otak pemimpin pas yang masih bersamanya kerana sikapnya amat lunak dengan kepimpinan pas, wajah huduh pemimpin pas sengaja diciptakan kerana itulah kegiatan utamanya. boleh menggunakan apa saja ayat alquran untuk menyokong dan membenarkan apa saja tindakanya. orang yang bangang pasti bersamanya. memberikan segala maklumat untuk dia sebarkan di alam maya ini, sikap tidak bertanggungjawab segelintir pemimpin pas yang masih bersamanya dilihat mampu mencuri apa saja rahsia pas untuk dijual kepada pemimpin umno.

masih menimbulkan kerajaan perpaduan bersama umno, padahal telah diterangkan berkali kali bahawa kerajaan perpaduaan adalah meliputi semua parti, dan kejahatan fakap dalam menulis ia terus menerus menyalahkan tok guru presiden, dan kali ini menjadikan tok guru tuan ibrahim sebagai tempat dia menyalahkan pemimpin pas. usaha usaha beliau masih menemui jalan buntu kerana untuk mengkambinghitamkan husam musa sudah tamat dan terhenti. hubungan erat khalid samad dengan beliau seringkali menimbulkan masalah kepada pas. banyak rahsia pas dibocorkan oleh pemimpin pas sendiri, dan apa yang terjadi apabila beliau dihukum menimbulkan kekecohan dalam alam maya ini, sebarang hukuman yang dijatuhkan kepada khalid samad adalah berpunca dari sikap tidak bertanggungjawab khalid samad dalam mempertahankan rahsia jemaah. dan sikap ini dilihat mampu membawa pas lebih cepat mampus. tapi diluar dikatakan tidak adil kepada khalid samad, apa yang dibuat oleh khalid samad lebih besar kesannya kepada jemaah. namun puak puak geng 13 terus menafikan kerana inilah sumber terakhir mereka dalam pas.

segala pembocoran maklumat dan sebelum tamat mesyuarat dewan harian, dewan ajk, semua sudah sampai ke tangan penulis ini dan gengnya. sebab itu perlanggaran adukatakguna adalah berhubung kait dengan kegiatan mereka dalam usaha menjatuhkan kepimpinan ulamak dalam pas, kehebatan mereka memutarkan kisah dalam kelambu pas kononnya selalu berlaku kisah kisah yang curang. inilah sikap yang boleh menjahanamkan pas. atas dasar mengkritik dibenarkan dan meraikan perbezaan pendapat penulis ini dapat menghebahkan apa apa saja mengenai pas. bukan setakat tok guru presiden kesemua pemimpin yang tidak bersengkokol dengan mereka pasti akan dijatuhkan. perancangan mereka sudah sampai kedalam pas dan mampu membodohkan segelintir pemimpin pas dalam pas. tapi islam tak ajar  pemimpin islam bacul tapi seperti kata aziz bari itu luahan pemimpin pas yang penakut dan bacul tak berani muncul dan hanya menggunakan suara aziz bari yang sememangnya budak suruhan nuar berahim dan ini hari aziz bari mengamuk kerana kritikan ini. bagaimana orang bijak pandai dan berkaliber mengamuk bila dikritik.

Ulasan

  1. Encik... tuan pun rupanya menulis hanya berpandukan pada Fuckta & bukannya Fakta...

    Betul ke dia bekas wartawan Malaysiakini..?

    Bodo punya team UG...

    Selalu berpandu pada Fuckta, bukannya Fakta.

    BalasPadam
  2. terima kasih kasik tahu tan sri topengperak, bangang punya team REFORM, benda yg sama diulang, mungkin kepala hotak dah masuk air banyak sangat kot sampai begitu bangang duk ulang benda yang sama. mampus pun duk ratib ug ug jugak. fuckta sepertimana mengulangi UG.

    BalasPadam

Catat Ulasan