apa yg cuba disampaikan oleh mat sabu

sejak bila mat sabu membuat kenyataan sekerat sekerat. apakah yang mahu disampaikan oleh mat sabu. apakah kerana dia merasa dirinya amat hebat sekarang kerana ada kelab penyokong  matsabu bermakna dia perlu membuat kenyataan sekerat sekerat. apakah mat sabu cuba menyampaikan apa yang tersirat dan tersurat. atau mat sabu juga menjadi suara orang lain yang cuba menyerang kepimpinan pas. pelbagai tanggapan boleh dibuat atas kenyataan tergantung mat sabu, apakah mat sabu sendiri lupa yang dia selalu mencadangkan nak bagi kenyataan media mestilah bersedia memberikan kenyataan penuh bukannya kenyataan separuh masak. menimbulkan banyak tandatanya kepada apa yang cuba disampaikan oleh mat sabu. mat sabu cuba menggadaikan apa saja sekarang demi kelab penyokongnya. atau mat sabu nak gadaikan apa lagi. oleh kerana dah diangkat oleh kelab penyokong mat sabu bermakna mat sabu begitu hebat dah gah sekarang. apakah mat sabu bersama khalid samad untuk menyerang kepimpinan dengan niat yang sama. 

kalau mat sabu nak mengungkit lagi tentang kenyataan lama, baik mat sabu berterus terang, jangan menimbulkan polemik lagi menjelang muktamar. bertempur secara berdepan wahai abg mat sabu. jangan lupa kita pernah diajar akan jangan bersangka buruk kepada kepimpinan. dan abg mat sabu lupa apa yang pernah diucapkan. jangan derhaka kepada kepimpinan selagi pemimpin tak khianat kepada islam. kalau abg mat sabu lupa kita nak ingatkan ceramah abg mat sabu dulu dulu. kalau abg mat sabu lupa atau buat buat lupa. apakah abg mat sabu dah semakin melupai apa yg menjadi pegangan semenjak menjadi idola perjuang rakyat. jangan lupa abg mat sabu. jerat umno tak pernah tutup buat abg mat sabu. harapan kami agar abg mat sabu menghabiskan ayat tersebut supaya senang kita orang menilai siapa abg mat sabu sekarang.

Ulasan

  1. aku ni dah tua. dah kenal lama dgn mat sabu. aku ingat kurang adab bila menuduh mat sabu demikian. apa sumbangan tuan dalam pas? kalau setakat nak menulis tak payah lah. dalam parti kita ni tak ada yang maksum. bila lemah ditegur, kalau tak boleh tegur turun sekarang, tak rosakkan parti. aku pun org terengganu. jgn kelentong banyak sangat. dlm pas ni tak ada tempat utk pengampu.

    BalasPadam
  2. aku tak ada sumbangan dlm pas pun, mat sabu banyak sumbangan dia sebab tu aku tegur dia. aku tak kenal sangat mcm tuan kenal mat sabu, tua tak semestinya kenal mat sabu luar dalam, mungkin tuan antara penyokong mat sabu yang sama sama mengalir air mata distadium kelantan, atau tuan lama lagi dalam pas lama lagi dari asri, dalam pas tak ada pengampu tapi ada pencacai dan balaci yang suka mengampu. aku peduli apa mung pun org terengganu, aku heran ke sangat mung org terengganu. kenapa bila aku tegur mat sabu tak boleh pula, kata tak tempat untuk pengampu, apakah tuan mohammad ni pengampu mat sabu? apa yg aku kelentong cuba tuan muhammad cerita siapa mat sabu yg besar sumbangan dia pada PAS. kalau tuan mohamad kelentong maknanya tuan mohammad pengampu dalam pas.

    BalasPadam

Catat Ulasan