rakyat sarawak perlu tolak setan, qorun dan firaun

6 april akan berlaku penamaan calon seluruh negeri sarawak, maka setan, qorun dan firaun pun datang menabur janji janji manis. janji janji celaka yang akan menghancurkan lagi sarawak. sarawak makin punah ranah dengan kedatang setan qorun dan firaun. semakin teruk ekonomi sarawak lelaki membenarkan qorun membelasah harta harta rakyat. timbalan setan dah datang bagi ucapan memuji firaun, yang bestnya timbalan setan cakap sarawak dah maju dah sejahtera tak perlu kepada pemimpin lain dah. setan mesti cakap firaun betul manjang. firaun beserta qorun akan memberikan janji janji tipu dan bantuan sementara kuasa berada ditanga rakyat sarawak. kuasa waktu ini sudah beralih dari pemimpin umno kepada pengundi rakyat sarawak. qorun, setan dan firauan menawarkan apa saja syurga. bukan main lagi tawaran mereka. kalau boleh rakyat sarawak akan senang lenang sekelip mata. untuk rakyat sarawak jangan percaya dengan janji qorun, setan dan firaun yang datang hanya mahu merompak kemewahan dan yang pasti setan firaun dan qorun akan bergabung dengan iblis yang telah ada di dalam negeri sarawak. pelbagai bentuk janji dajjal akan diberikan.

rakyat sarawak perlu humbankn setan firaun dan qorun dengan segera, jika tidak pasti penderitaan akan berpanjang dan berterusan. kekayaan sarawak akan terus dipunggah oleh qorun setan dan firaun, berapa banyak lagi kena tanggung kemewahan isteri firauan dan isteri baru qorun yang diimport masuk. setan dah bergabung tenaga dengan qorun dan firaun, semoga gabungan celaka ini dihantar pulang oleh rakyat sarawak. tanpa mereka sarawak lebih mewah, maju dan sejahtera. parti qorun satu parti yang sentiasa berbohong dan menipu rakyat sarawak. yang kaya hanyalah menteri yang miskin terus papa kedana adalah rakyat sarawak. jika msih mengekalkan kerajaan bangang ni pasti makin mahal baranga makanan dan keperluan seharian. hapuskan sokongan rakyat sarawak kepada parti ini. parti yng tidak menjanjikan apa apa lagi kepada rakyat selain kesengsaraan dan penderitaan yang berterusan. pengundi sarawak pasti tak akan lupa dengan janji tipu dari umno dan barisan nasional. pilihlah parti yang berjuang untuk rakyat dan akan melakukan tranformasi lagi hebat bukan sekadar hanya berjanji dengan mulut manis dan berbisa.

Ulasan

  1. nak tolak tu bagi org melayu ada sikit susah, sebab dah 53 tawun hidup dibawah perintah syaitan & iblis...

    BalasPadam
  2. kat sana orang melayu melanau mungkin boleh kot. tak apa tuhan suruh kita berusaha, susah mcmana pun pasti ada sinarnya. bangsa quraisy lagi keras dapat dilembutkan. yakin dan percaya, isyallah pasti berjaya

    BalasPadam

Catat Ulasan