n28 kerdau dan n27 merlimau

pas akan menurunkan calon calon berkaliber di kedua dua dun ini. ditenang sejarah sudah terukir dengan gemilang. calon muslimat bergaya di sana. mampu mencalar ego umno. walaupun diasak bertubi tubi dengan fitnah yang amat celaka dari mailto:penjualpasarmalam@papagomo. dengan kekuatan minda muslimat pas sudah lulus ujian ditenang. dan rahmat hujan menghukum kedurjanaan fitnah dan bermain main dengan hukum allah. allah menunjukkan kekuasaan dan manusia lari lintang pukang. apakah pas akan terus bereksperimen  dan menurunkan calon muslimat dimerlimau. dan pas sepatutnya meneruskan usaha usaha ini dan mengerakkan muslimat lebih kedepan untuk berdepan dengan umno yang makin bangang memerintah malaysia.

dimerlimau apakah percaturan pas sekali lagi akan menurunkan calon muslimat. dan yang pasti jentera muslimat yang bertugas ditenang akan terus mara lebih hebat. wanita umno pun tak sehebat muslimat pas walaupun berdandan sakan sebelum diserang hebat oleh air hujan. lari masuk kedai bersama sama kaum jantan umno yang makin takut melihat peningkatan air. apakah hasrat tok guru nik aziz akan terus di cipta dimerlimau. pas akan menurunkan calon feberet dikalangan surirumah. dan calon muslimat akan dipilih lagi oleh syura yang akan meluluskan nama calon yang akan berdepan dengan umno penakut. jika pas meneruskan usaha usaha begini ini bermakna usaha usaha pas akan terus berterusan. dan ini dilihat pas tidak pernah ketandusan untuk mencalonkan wakil muslimat menjadi yb.

dikerdau n28, pesuruhjaya pas pahang dan memerangkap naib presiden pas pusat tok guru tuan ibrahim akan dinaikkan menjadi calon menentang calon umno. apa salahnya tok guru di jadikan calon dalam prk kerdau. imej tok guru yang bersih mampu menggugat kedudukan pegawai khas agama mb pahang. kedudukan pegawai khas mb tak memberikan apa apa pun kepada penduduk kerdau. mb pahang yang ketegaq nak mampus tak dengar arahan daripada sesiapa pun. lantik pegawai khas hanya untuk jadi tunggul atau patung bernyawa. dan mb pahang cukup phobia dengan tok guru tuan ibrahim. tok guru pernah menggegar dewan undangan negeri pahang. 3 tok guru dipantai timur pernah mengegarkan dewan undangan negeri masing masing. apakah tok guru connection akan kembali ke dewan undangan. kerdau akan mengesahkan kenyataan ini sebagaimana dulu.

Ulasan