jawab dengan kebenaran atas segala fakta

mad maslan dan denan sangkut terus menunjukkan kebodohan mereka. pembangkang hanya mahu menjatuhkan kerajaan. dan itu memang putaran politik, bodoh punya mad maslan dengan denan sangkut. kalau pembangkang tak jatuhkan kerajaan buat apa jadi pembangkang. baik jadi macam zulkulim mengampu siang malam. zulkulim pengkhianat kata tok guru. tak lama lagi zulkulim ada le yang menimpa sebab jahat sangat. ambik sekerat sekerat ayat untuk membunuh orang lain. mad maslan yang nak berdebat marathon melemparkan fitnah kepada pembangkang. pembangkang tiada isu, jawab ajelah isu isu yang dikemukakan. apakah susah sangat ke kerajaan umno nak jawab atau memang tak boleh jawab isu. apakah dengan hanya berkokok dalam media massa senget dapat menutupi segala kelemahan kerajaan. yg tak lemah blogger yg hebat. dia aje yg betul.

sila mad maslan jawab segala persoalan yang ditimbulkan oleh ngo ANAK dan juga pembangkang. betul ke felda dah hampir bangkrap. gabungan  3 konglomerat dulu pun habis muflis ditibai. akhirnya tinggal sime darby sahaja. mana dia golden hope mana dia guthrie berhad. semua kelepuk mampus dikaki umno yang cuba mengabungkan benda yang mustahil akibat kegelojohan umno membaham khazanah negara. kegagalan simedarby menongkah arus kerana kecelakaan umno makin meranapkan harta negara. selepas ini felda felcra dan risda akan digabungkan dengan memakai nama synergy perdana. kedua dua idea ini datang dari idea bangang nazir razak dan kroni. akibat tak sabar nak kaya maka digabungkan konglomerat ini. maka tak lama lagi mampus ketiga tiga entiti ini. teori domino akan terus menghantui najid.

untuk mad maslan jawab isu ini jangan dok kelentong penduduk felda dengan impian dan angan angan. pembangkang menuduh adalah berdasarkan fakta bukan main hantam macam blogger papagomo yang setakat kerja jual pasar malam. duk sembang pasar malam boleh papagomo. harga minyak akan naik selepas ini. jangan mael sabri tipu lagi. perbincangan dalam kabinet tak pernah ada untuk rakyat ia hanya untuk menyenangkan pemerintahan umno. betapa celakanya mereka ini. sudah rakyat membayar gaji mereka. kerja pun nak senang aje. gabungan tolol dan bangang memerintah negara akan lebih mempercepatkan kebangkrapan dan kemuflisan. semua fakta ini umno tak akan jawab sampai mereka jatuh. mereka jawab dengan persoalan yang bodoh. pencacai mereka akan mula spin bila tak boleh jawab. buat fitnah macam kick dan papagomo. setakat fitnah pasarmalam tak payah le gomo. lepas ni bergomo dipasar malam ajelah.

Ulasan