tricky leaks - yawmul ghadap

tenang sedang berapi sekarang, kempen umno makin agresif, pakatan rakyat perlu lebih kedepan selepas mendominasi kempen di tenang. faktor luaran makin sampai ke tenang. bergerak lebih tersusun sekarang. jadikan hari ini hari kemarahan kepada umno. umno dah makin menggila sekarang. mereka dah ubah haluan sekarang, kedudukan difelda bukan lagi selamat seperti yang disangka. peneroka bersedia berubah sekarang. umno dah makin resah menengok keadaan berbeza dari tahun tahun yang lalu. blogger umno dah kehabisan idea untuk menulis kerana dah habis caci maki. surat mc, surat nikah kawen.surat percalonan, surat saman bank, surat menjadi saksi, surat jadi barua.surat dari neraka

selepas tamat ceramah mega semalam semangat pertugas semakin menaik untuk pecutan terakhir. hari terakhir kempen. hari kemarahan kepada umno.umno perlu keluar dari tenang. landasan tepat sudah mulai terasa. terjahan keras kepada kepala umno dua tiga hari ini menyebabkan umno makin pening makin sakit. bahan kempen diharap sampai ke akar umbi hari ini. hari terakhir adalah untuk ulangan serangan yang lebih agresif. semalam berhala dunia dah banyak masuk ke poket pengundi. hanya 1/3 yang sampai, 2 lagi simpan dalam poket pemberi. felda sungai buaya sudah kena tipu, felda tenang, chemplak, chemplak barat akan ditipu juga sebagaimana rakan mereka disungai buaya.

pas cakap dan bagi bukti kemana lagi lubang umno nak lari, umno bohong peneroka felda. najid bohong sampai hari ini kepada felda sungai buaya. felda sungai buaya mati dibaham buaya liar. kekeliruan pengundi sudah dijelaskan. pas parti bukan perkauman, pas parti kebajikan dunia dan akhirat. umno tiada jalan pulang, jalan keluar dah ditunjukkan. yang tegar menyokong umno mulai rimas sekarang kerana pemimpin umno gagal memberi makluman balas sebagaimana pas menjawab fitnah yang dibuat oleh blogger. papagomo pas beruk kickdefella engkoi boleh berambus sekarang sebelum malu. kick mula terasa kehadirannya tidak diperlukan. saban hari muka papagomo dan pasberuk disiarkan oleh blog dan dicetak dan diedarkan. muka celaka ini sudah dikenali dan didapati gagal membentuk serangan yang dimahukan. blogger umno gagal memulihkan serangan mereka melalui serangan fitnah. serangan fitnah adalah maklumat dari dalam pas dan pakatan rakyat. pas dan pakatan rakyat mempunyai musuh dalam selimut. ada blogger yang menyamar dalam internet.mereke membekal maklumat dari sumber pas untuk dimanipulasikan oleh blogger umno.

Ulasan