tricky leaks - umno dapat tenaga tambahan berjaga pakatan rakyat

umno sudah beroleh satu tenaga dalaman. mereka akan menyerang esok sehingga awal pagi. kempen akan lebih hangat bermula esok. malam ini perbincangan umno adalah untuk memusingkan kembali pengundi yang ditelah dikenalpasti sudah berniat nak memangkah pas. niat atau nawaitu pengundi yang nak memangkah pas hendaklah dihalang dan kalau boleh dihilangkan dari peti undi. kalau tak berjaya halang dari mengundi biarlah mereka tak mengundi. banyak rombongan akan berlepas dari tenang menuju satu tempat yang tidak diketahui. semua pengundi yang dikatakan berpaling tadah akan dibawa melencong esok dan diberi berhala dunia untuk tanda pendamaian. biarlah tak mengundi tak apa asalkan jangan memangkah bulan purnama.

pas berjaga jaga, ada onar akan masuk ke dalam markas. kaldai kaldai dah bersiap sedia untuk menggegarkan tenang malam ini dan esok. ada baju pas dan pakatan rakyat akan berarak malam ini atau malam esok dan berbuat bising dan menganggu ketenangan penduduk tenang. akhbar akan memulas isu ini. pas pasti dijadikan kambing kelabuasap yang mesti disembelih segera. malam ini dan pagi esok ada perarakan raksasa PAS clone, ada gambar penyokong pas sedang menurunkan bendera barisan dan umno. ada penyokong pas merosakkan bahan bahan kempen umno. yang hanyut sudah dikutip dijadikan bukti yang pas buang dalam air banjir. pelbagai laporan polis akan dibuat esok. percayalah umno tak pernah tenang hati kepada pakatan rakyat. ayuh maju menahan asakan terakhir umno malam ini dan esok. tidur tidur ayam sudahlah malam ini dan esok. alah esok aje malam terakhir kita ditenang. balik nanti ganti le balik tidur yang terlepas. malam ini dan esok malam paling penting, umno cuba menyusup dilubang cacing.

blogger umno sudah siap siaga akan memberikan laporan fitnah menggila esok selepas lemas diair cetek. banjir menghalau blogger umno. hujan menyebabkan fitnah blogger umno sejuk beku dan tidak bermaya. hanya mampu menyerang suami calon. calon pas bersih dari segala kekotoran menyebabkan umno terpaksa memulas telinga. susah sangat nak mencari silap cikgu normala oleh itu blogger mencari kelemahan cikgu maarof. kalau kelemahan cikgu maarof tak ada aku rasa lah anak cikgu normala pun dicari kelemahan. kalau tak dapat juga atap rumah cikgu normala juga dijadikan isu. atap rumah cikgu normala berwarna biru apakah normala hanya calon pas yang kecewa dengan umno. tak percaya cikgu normala umno, kita tengok atap rumah dia warna biru. sebab kecewa tak dipilih menjadi calon umno, cikgu normala berpaling tadah dan mendapat menjadi calon pas. kesemua berita bangang blogger celaka umno yang tidur menjelang subuh. asal azan aje blogger umno pun lelapkan mata. dalam blog tulis selesai solat subuh. solat subuh pukul 10 pagi ke. tak apa chua porno kata tak apa aku tanggung semuanya.

Ulasan