tricky leaks - pusat pengundian ditutup, pusat pemindahan dibuka

pusat pengundian telah ditutup. kawasan tenang makin hebat dinaiki air. jurang semakin melebar, banyak jalan dah ditutup. aku tak mungkin lama lama disini. hujan makin membuak buak. semakin ramai yang pindah. pertugas pertugas dah mulai meninggalkan pos kawalan menuju pusat pengumuman dilabis. aku rasa tak akan turut serta kerana keadaan tak mengizinkan. keadaan badan yang semakin teruk. perlu segera ke hospital mencari ubat penawar sakit. selesaik tugas dan akan kembali ke tempat tumpah darah. tenang akan ditinggalkan. semoga ada khabar gembira walaupun bermacam telahan berlaku. suasana panik menyelubungi tenang hari ini. polis dan tpm pun terperangkap dalam banjir. aku sempat cilok beberapa picture dari facebook dun tenang aku sendiri tak ada camera. aku kena buat kutipan derma nampaknya. hehehehe tak adalah lawak sejuk dari tenang. aku tak pandai pegang camera. tak pandai menulis. menulis ikut hantam je. ok le semua gang penyokong islam, aku mengundur diri, badan makin teruk perlukan penawar segera. pas tetap menang dihati rakyat tenang. kalah tak bererti kita kalah selamanya. selepas ini merlimau. dan sebelum merlimau aku dah hantam dulu yang mana patut.
hujan tak hujan bendera pas mesti dinaikkan

bakal yb untuk tenang prk dan pru yg akan datang

inilah yang umno cukup takut, kimma kacing gigi, mic berbuih mulut menari kalaripayat

hujan lebat turun dan hampir menenggelam pajero

tolong menolong amalan mulia, baju hujan tetap hijau


berpayung bersama walaupun berlainan ideologi


Ulasan