TRICKY LEAKS - husam membelasah kickdefella yg bangang

akhirnya husam musa menjawab tuduhan bangang kick, rupanya husam musa juga membaca tulisan bodoh dan bangang kick, lubang kubur tok guru makin luas dan lubang neraka kick makin melebar dan hitam. kebodohan kick terselah bila husam menjelaskan kenapa arked uda perlu kekal disitu. sambil menyifatkan kick terlalu bangang hal pembangunan bangunan kick termamai kerana kena sindiran pedas husam. rupanya semasa di syarikat 4 juta dulu, syarikat venture dibawah kick telah mengalami kerugian dan betapa bodohnya kick memimpin venture yang bermodalkan 4 juta. bengong punya kick, duit syarikat yang besar begitu dibuat rugi. kata kepada kerajaan kelantan pandai diri sendiri dipecat kerana terlampau bodoh. kick nak menjadi hero tamil rupanya.

kejahatan kick menulis perkara yang dia sendiri tak berapa tahu dan hanya menilai dari sudut luaran sahaja. apa yang sebenarnya berlaku cuba ditutup kerana kick sekarang sudah dibela oleh penyangak dan perompak. polong yang tak bertuan rupanya menyerang tuan asalnya sampaikan timbul soal gelar mengelar. tindakan kick menyerlahkan lagi betapa bodoh dan bangangnya kick dalam menulis hal arked uda. husam musa malas nak melayan kick yang memang bangang. dulu kick diambil oleh husam kerana nak membersihkan imej bangang dia tapi akhirnya kick sendiri tak berapa nak kisah orang tengok dia bangang atau tak yang penting dia dapat duit. duit tajaan toto pun kick sapu asal duit bukan ada tulis halal haram. kemana lagi kick nak mengoner data yang diperolehinya. round pertama husam menulis pun kick dan nazak.

penipuan kick tentang kerja salah husam dalam mempertahankan kerja salah tok guru padahal itu hanya andaian kick bangang sahaja. betullah kata husam blogger kick tersepit ekor kerana ada ekor yang akan bergelumang najis. ada benda yang akan menimpa blogger ini dan masa akan menentukan bagaimana blogger kick akan melepaskan dirinya dan membersihkan diri seandainya ada yang akan ke mahkamah. jangan hanya jadi jaguh melempar dan tak pandai mengambil kembali. manusia ada pasang surut dan yang pasti bila ekor tersepit sakit amat sangat. dan jangan sampai melolong mintak tolong. kesabaran orang lain pun ada hadnya. jangan terlampau bangang kick masa anda akan tiba dan jangan kata bila disebelah sana akan berasa terlampau selamat. dari lubang najis dia datang kelubang najis dia kembali. tak selesa dengan lubang bersih. husam tibai kick

Ulasan