tricky leaks - harakahonline.net direka oleh celaka

laman celaka
lamanweb baru dibina nampaknya direka oleh golongan celaka samada dari dalam pas sendiri atau dari musuh diluar pas, berhati hati dengan lamanweb clone harakahdaily ini. 15 faktor kekalahan besar pas di tenang dimanupulasikan oleh lamanweb celaka ini. betapa bodoh dan bangang penulis disini. mempertahankan calonbn dan memusuhi pas dan menamakan mereka harakahonline. kesilapan utama harakahonline adalah meletakkan link pihak umno didalamnya. jika tidak disertkan link kepada umno sudah pasti orang susah nak mengesan bahawa laman celaka ini di reka oleh musuh pas. usaha mereka berjaya kali pertama membaca dan jika diteliti akhirnya sah bahawa laman web celaka hanyalah mainan musuh pas. tak kira musuh pas dalam selimut atau musuh pas yang nyata. fakta jelas mereka adalah penyokong umno berlindung dibalik nama pas.
link ke blogger celaka umno

berhati hati dengan laman celaka ini. segala bentuk maklumat yang dibekalkan adalah fitnah semata mata. mula dibaca seakan ditulis oleh pendokong pas dan semakin lama dibaca semakin memberitahu siapa pencipta laman web ini. kemenangan umno ditenang tak menjanjikan apa apa pun. umno tetap tersenyum walaupun pahit. kajian syok sendiri akan memakan diri sendiri. kasihan pereka laman celaka ini. berjaya memesong kan buat kali pertama. link mereka mengesahkan siapa mereka yang celaka ini. aku malas nak mengulas fakta bangang yang dikatakan oleh penulis. teori yang boleh dikaitkan kepada pereka laman ini adalah menuju satu puak yang sentiasa mengambil jalan mudah untuk menghantam pas. pasti laman ini berhubung baik dengan pendokong atau pemimpin pas. kalau nafi aku rasa memang betul kalau diam pasti betullah sangkaan aku. keupayaan menulis tentang pas menjuruskan kepada musuh dalam selimut pas. pas perlu mengubah pendekatan dengan penulis yang dikatakan pro pas tapi bersifat cerpelai. dalam pas sendiri pun ada musuh yang sanggup menghancurkan pas dari dalam. semogo allah melaknat kerja kerja celaka mereka.

Ulasan

  1. Saya masih mengharapkan perjuangan PAS seperti dahulu, perjuangan yang jelas untuk diperjuangkan...tetapi kini setelah Nik Aziz menjadi penentu, dasar perjuangan PAS telah tersasar jauh....! juga jauh dihati saya.
    Berdirilah PAS dengan bermaruah tanpa PKR dan DAP terutamanya, janganlah diperbodohkan oleh mereka...! kembalilah pada perjuangan asal semoga kita rakyat Malaysia dapat keberkatan daripada perjuangan PAS.
    Kembalilah kepada perjuangan asal....sebuah negara Islam yang berdaulat!

    BalasPadam
  2. hang tubuh aje parti lain nama dia PASLAMA, dan bergabung dengan parti KITA atau parti padreform. lu boleh nak jauh sudut hati ke sudut bersegi ikut lu ajelah. jangan bodohkan diri tulis benda yang sama setiap hari. lu tukarlah hati lu hati apa saja lu nak. kembalilah kepada fikrah lu sendiri, lu nak jadi gaban ke nak jadi kaldai ke ikut lu le

    BalasPadam

Catat Ulasan