zulkulim - time is out now

zulkifli nordin yb bahgal dan bangang terus memggunakan ayat ayat alquran untuk kepentingan diri sendiri, menjual maruah diri dengan harga yang paling murah. dengan menggunakan platform blog, zul mengutarakan pandangan songsang dia. mempertahankan apco dengan memutar belit segala isu. fakta fakta dari mana zul kulim ambil sampai nak sangat betapa bangangnya manusia bernama zulkifli nordin. semakin hari tulisan zul semakin menjadi sampah sebagaimana tuan punya diri semakin menjadi sampah sarap yb di parlimen. alasan paling memualkan membandingkan slogan pas for all dengan israel for all bukan bermakna satu entiti. apakah zul kulim sudah lupa siapa di belakang apco. bukan sebab nama dia apco sebab siapa pemilik apco tu. betul lah kenapa pas tak ambik zulkulim menjadi yb. bangangnya terlampau teruk. memang jenis tak lulus minda ruapnya. rupanya yb naik motor ke parlimen hanyalah untuk menunjuk nunjuk bukannya jenis mempertahankan hak rakyat. zul kulim hanya mahu menarik perhatian orang ramai.

apco world wide ke apco zul kulim ke hubungan apco dengan israel amat jelas dan pemilik kepada apco sendiri aadalah orang israel, bagaimanakah peguam bangang ini kata apco tak ada hubungan dengan israel. kalau lantik syarikat zul kulim baharu sdn bhd belum tentu hubungan dengan israel tak berlaku kerana bagi zul kulim semua boleh dinilaikan dengan wang. apco boleh menguasai zul kulim baharu sdn bhd dengan mudah dengan memberikan pemilikkan sahan sebanyak 30% dari syer yg ada. apakah syarikat zul kulim baharu sdn bhd tidak ada hubungan dengan israel jika ada orang israel hanya membeli 30% dari saham syarikat zul kulim baharu sdn bhd. kalau tak tahu fakta baik zulkulim pi kulum lagi senang kan. kulum le mana mana selagi masih ada masa mana tahu tahun depan najid dah nak buat pru. tahun depan zul kulim dah kembali menjadi penganggur kerana lidah biawak zul kulim belum tentu menjamin beliau akan dipilih kembali. setelah umno dengan rela memberi kerusi tersebut kepada zulkulim dengan perjanjian belakang. ramai yang tak tahu perjanjian belakang zul kulim dengan zahid hamidi.

zul kulim tak heran kalau firaun ada pengikut sebab pengikut firaun tu zulkulim sendiri. betapa bodohnya zulkulim dalam membentangkan kes dan fakta kononnya membenarkan cakap cakap pemimpin umno. oleh sebab zulkulim yg banganglah nuar berahim terhumban dalam penjara sungai buloh. tanpa disedari oleh nuar berahim bahawa dia mengupah seorang loyar buruk bukan lawyer. ataupun zulkulim telah dibeli oleh israel pada waktu itu. semua tak mustahil dalam dunia malaysia ini kan. apakah agenda zulkulim dalam membunuh karier nuar berahim. dan dengan muka tak malu masih lagi memegang jawatan yb di parlimen yg dimenangi atas tiket pkr. kalau tak sedar diri menumpang rumah orang tanah orang tak reti reti lagi nak berambus dari rumah dan tanah orang. inilah manusia yang tak tahu membalas jasa orang yang memberi dia peluang tapi dia membalas dengan memberi tuba kepada orang yang memberinya susu. zulkulim sendiri tak tahu apa yang dicakap dalam parlimen lebih kepada tok selampit yang berhikayat tapi tak tahu hujung dan mana pangkalnya.

Ulasan