tricky leaks - kickdefella tumpang sekaki

setelah papagomo digomo kerana penipu dan fitnah yang dilemparkan bersama saidi@bokbong, kickdefella tumpang sekaki kalau dalam mengfitnah pemimpin pas kelantan. keyakinan kick dalam usaha menjatuhkan maruah tok guru nik aziz dah berakhir. dendam kick belum berakhir kepada kerajaan kelantan. dengan adanya fitnah yang dilemparkan oleh papagomo dengan kerjasama anjing anjing umno digunakan sepenuhnya oleh kick untuk menambah perisa walaupun berada jauh dari perantauan. kick di lihat semakin kaya selepas mengfitnah tok guru, mampu melancong ke luar negara. setelah begitu yakin tok guru akan didakwa oleh sprm, kick terpaksa menelan pahit dan muntah hijau yang pernah beliau muntah kepada tok guru. dengan muka yang diletakkan dibawah tapak kaki babi belum mampu membasuh kehodohan maruah kick yang sudah tidak dipercayai oleh orang lain.

walaupun pembongkaran oleh papagomo tidak layan dan makin galak melemparkan fitnah ada juga yang melayan papagomo dan akhirnya papagomo lari bogel keliling selangor. dengan muka bodoh dan bangang papagomo baik bergomo dengan babi daripada terus menulis benda benda bangang dan fitnah. kepalsuan dan fitnah menjadi mainan papagomo setiap masa. penipuan yang dilakukan tidak lama, akhirnya papagomo terkelu lidah dan siap kencing dalam seluar balik ke kl. sekali kata balik ke kl sekalu tinggal dihotel di kb akhirnya dia yang mereka fitnah sudah tidak tahu yang mana betul dan yang mana salahnya. akhirnya dengan tak sengaja papagomo sepenipu mengakui bahawa dia sengaja melemparkan fitnah zina kepada adun selinsing.

akhirnya fitnah yang dilemparkan tiada kesudahan walaupun saidi@bakbong adalah manusia yang paling kebal dalam dunia sekebal menteri pasola, ambik buluh runcing dan tikamlah ditapak kaki saidi@bakbong barulah saidi dapat cendera. walaupun kereta rosak teruk bakbong@saidi masih kebal tak ada apa yang mampu mencederakan badan saidi. kalau berlanggar dengan lori balak sekalipun belum tentu saidi akan cedera. kisah penglipurlara papagomo dah sampai kepenghujungnya. papagomo tetap bergomo dengan diri sendiri dan dia sendiri tahu yang dia hanya mereka reka cerita untuk mendapatkan imbuhan didunia. tak ada yang nak mencederakan papagomo kerana buat rugi je sentuh tubuh badan papagomo yang tak mempunyai maruah. watak pelacur yang dimainkan oleh papagomo disambung oleh kick yang masih berdendam dengan kerajaan kelantan. duit 4 juta dah habis ke kick sampai sambung kerja bangang orang lain. dah tak ada idea ke sekarang atau tengah kumpul bukti dari dalam tong sampah atau longkang pejabat agung pas di belakang lorong mati.

kick dah tak mempunyai idea sekarang untuk mengarah cerita baru. kick masih mencari bahan bahan yang boleh digunakan untuk menelanjangi kerajaan kelantan. bukti bukti sampah yang diberikan oleh kick sudah hangus dibakar oleh sprm, sprm menyumpah seranah kick kerana bukan bukti yang diberi tapi sampah sarap yang tak mampu mengaitkan kes rasuah yang diadukan oleh kick kepada sprm. akhirnya sprm terpaksa menanggung malu akibat kerja kerja bodoh dan bangang kick. sprm terpaksa berhati hati dengan kick dimasa akan datang kerana maruah sprm dicalar oleh kick kerana tak ada bukti hanya dendam fitnah dan mereka reka cerita yang tak pernah wujud dalam alam realiti. kick sebelum dipungut oleh husam adalah manusia yang bergelumang dengan seni reka cipta. dan dia menyangka politik pun boleh menggunakan skrip yang dikarang olehnya tanpa beliau sedari skrip beliau tak memenuhi kehendak pelabur pelabur. cerita bangang plot longgar akhirnya dibakul sampah oleh penonton dan lebih baik kick buat cerita 3 alam selepas 2 alam rugi besar.

Ulasan