TRICKY LEAKS - kick makin merapu kebodohan

apa benda yang ada dalam kepala kick sampai begitu bodoh dalam menulis, mungkin kerana banyak sangat makan salji sewaktu di uk otak beku semacam. perlantikan haram yang dikatakan oleh kick itu sudah lama berlaku dan jika sekiranya dah terbukti salah sudah lama sprm masuk sebelum kick masuk secara haram ke dalam pmbk. kerja kerja haram kick sudah bermula dalam pmbk sebelum membuat fitnah kepada tok guru. semangat menyanjung cik det terselah dan husam musa memang tersilap dalam membeli seekor kaldai yang boleh membawa kitab tapi sampai ke akhir tak akan faham kandungan kitab yang dibawa. sebelum kick buat laporan pun sprm dah siap membuat fail kepada tok guru dan kepimpinan pas kelantan.  cuma belum ada yang tersilap langkah dalam menjalankan urusan pentadbiran kerajaan negeri kelantan walaupun kick mendakwa bermacam macam fitnah dan sanggup mengutip kertas tepi longkang untuk diberikan kepada sprm untuk dijadikan bahan bukti.

blog gelombang merah yang dikatakan kick adalah cuma sebahagian perancangan kick kononnya ada orang tahu gerakan tok guru dalam usaha membersihkan nama tok guru kerana melantik menantu sebagai ceo pmbk. betapa jahilnya kick mendakwa blog yang tidak pernah diketahuinya padahal blog ini bermula pada 5 november. apakah kick tak mengetahui atau kick yang membinanya berselindung dibalik nama lain. semuanya boleh dalam alam maya ni kick dan be too stupid sebagaimana kes dilempar kapak dulu. sampai sekarang tak ada penangkapan yang berlangsung apakah polis tak hebat atau polis tahu itu hanya sandiwara kick yang mahukan publisiti murahan sebagaimana biasa. kick walaupun dah lama dalam pmbk rupanya banyak benda yang dia tak  buat selain menghabiskan duit rakyat membayar gaji butanya. jangan lempar batu sembunyikan tangan kick walaupun kick tahu dia yang melemparnya.

kick mengambil tulisan blog gelombang merah sebagai rujukan kononnya kes arifahmi masih lagi disiasat oleh sprm. betapa bangangnya kick dalam hal ini, media umno dah menulis yang sprm sudah membebaskan dan melepas tok guru dan menantu. apakah kick terlampau bodoh atau kerana malu tak dapat menjatuhkan tokguru sampaikan benda semacam itu pun kick tak ketahui. bagaimanakah kick nak tahu benda besar yang berlaku benda kecil pun kick tak tahu apa apa, rupanya selama ini kick hanya menulis benda benda penipu dan pembohong. dalam mesyuarat exco hanyalah khir joyo yang membuat arahan melalui pencil. apakah gila nak membuat balik kerja kerja gila menulis kembali minit mesyurat yang sudah diedarkan berhelai helai. dah lama perlantikannya tapi masih boleh buat balik, ini memerlukan kepakaran kick untuk meminda apa jua keputusan exco. tak ada orang gila yang sanggup menulis semua minit mesyurat exco yang berlaku sudah dua tahun, dua tahun pinda yang pertama bermakna keseluruhan cerita terpaksa dipadamkan semua baru cerita tak berlaku kesilapan wahai kick yang bodoh. pergi uk main snow pun masih berdengung.

kasihan kick terpaksa berselindung dibalik wajah gelombang merah di kalangan orang pas pun ada nota merah, notamerah lagi hebat, boleh marah timb presiden, boleh turun ke kelantan ambik gambar kereta balik claim duit perjalanan dengan harakah hasil mengambil gambar kereta nik abduh. banyak sangat claim duit parti pas sampaikan boleh buat bersanding macam putera raja afrika selatan meriah gila. member pun ramai datang meraikan hero yang berselindung dibalik nama pengarang. kick pun mengikut kata kata wartawan harakah yang boleh claim duit walaupun tugasan yang diberikan tak dibuat. datang ke mana mana prk kecil dengan ego dan bodoh sombong lepas tu claim dengan harakah sebab mencari keburukan pas dan boleh disiarkan dalam blog dahulu sebelum keluar di harakahdaily. hentikanlah kerja bangang kick tak ada maknanya orang umno pun tak layan kebodohan hang tu. nak bayar jauh panggang dari api sebab bukti yang hang bagi kat sprm tu sampah sahaja. kalau ada bukti dah lama sprm datang untuk tangkap mana boleh sprm tunggu lama walaupun sesaat.

Ulasan