sebelum ke tenang gomo dulu papa gomo

nampaknya fitnah dari laman web celaka umno semakin menjadi jadi selepas pemimpin pas tak menjawab pelbagai fitnah dari laman web celaka ini. semasa dun galas blog celaka umno terus melemparkan fitnah kepada pemimpin pas dan pemimpin pas menjawab dengan cara yang tak seharusnya mereka menjawab. sepatutnya pemimpin pas menyahut cabaran dari laman blog umno celaka ini. kalau boleh buat laporan polis sebagai langkah awal. seluruh penyokong dan ahli pas sepatutnya bersatu buat laporan polis sebagaimana mereka membuat laporan polis kepada adukatarakguna. dan sehingga kini kes itu dibicarakan. sahut cabaran musuh adalah satu kewajipan bukannya hanya mendiamkan diri bila berhadapan dengan musuh. hapuskan dulu permulaan fitnah ini. dan fitnah ini akan makin membesar apabila blog umno celaka ini dengan suka suka saja melemparkan fitnah bagai minum air sejuk setiap hari.

sebelum berangkat ke tenang kita gomo dulu papagomo yang celaka ini. papagomo berlindung dibawah nama nadi rakyat dan kita akan pastikan nadi papagomo berdenyut laju. jangan biarkan fitnah ini terus menghantui diri pemimpin pas dan parti pas. pas seolah olah merelakan fitnah yang dimainkan oleh blog umno celaka ini. selain berdoa ke hadrat allah ditimpa bala kepada papagomo tindakan awal perlu dibuat dengan segera. jangan biarkan papagomo tidur lena selepas melemparkan fitnah. pas kelantan perlu segera bangkit membersihkan nama pemimpin pas yang dilemparkan fitnah. sebagaimana laman blog umno celaka, penulis malaysianinsider pun perlu diberi pengajaran awal. walaupun dia ahli pas yang mungkin tak akan bayar yuran dimasa akan datang. pastikan fakaq juga diberikan pengajaran seolah dia bebas melakukan apa saja sebab dia seorang wartawan.

pas kena hentikan semua fitnah. fitnah akan terus bercambah jika pas tidak mengambil langkah langkah awal untuk memadamkan fitnah ini. jangan biarkan ia terus bercambah. dizaman ini fitnah terus bermaharajalela kepada pemimpin pembangkang. umno dan blog celakanya akan terus memainkan fitnah kerana ini adalah satu strategi mereka setelah mendapat nasihat dari israel dan juga sekutu kutunya. zulkulim pun sekarang juga makin hebat melemparkan fitnah walaupun siang malam bercakap hal islam. zulkulim dah semakin jauh dari islam tapi masih merasakan dirinya islam. dan tidak mustahil dizaman malap zulkulim ia mampu membuat apa saja demi survival hidupnya. demi mencari rezekinya. makan apa saja. tidak lagi menjadi masalah kepadanya samada haram dan halal kerana atas wang tak tertulis wang haram atau wang halal dan boleh dimakan olehnya.

Ulasan