ustaz kamala dan ustaz wong - ustaz umno

kalau umno mesti boleh menghalalkan apa saja, hukum allah pun di boleh buat main ni apa lah sangat kes ustaz kamala masuk surau. kalau siapa yang join umno atau barisan nasional pasti ahli agamaaan umno boleh cari nas untuk membolehkan ustaz kamala masuk masjid. blogger umno dibawah apco akan mencari jalan memerah idea untuk menghalalkan kemasukkan ustaz kamala ke dalam masjid. ooolamak umno mesti kata tak apa sebab ustaz kamala adalah jantan dan dia tidak berdarah haid, yang betina je ada haid dan nifas, alah orang umno mesti boleh jawab persoalan mudah macam ni. cari lah soalan susah sikit bagi kat orang umno. orang umno boleh buat apa saja nak halal nak haram atau dipusing pun boleh. malam ni saja beribu blog barua umno akan menjawab isu ini dengan mudah. orang umno tak payah cari dalil dan nas.

yang aku nak dengar jawapan adalah dari mahafiraun zul kondem, ustaz kamala ini pun ada iras iras zul kondem bila pakai songkok. mungkin ustaz kamala ini bukan kafir harbi bagi mahafiraun zul kondem. zul kondem pasti pergi jumpa mashitah mintak fatwa atau jumpa jamil khir yang duk jaja dan usung kitab tajul muluk siang malam marah orang kafir masuk masjid. jamil khir akan memberikan alasan barunya atau berdiam diri seperti belatuk tercabut paruhnya. zul kondem apakah jawapan anda, anda ada talian hayat, harusani akan menjawab bagi pihak hang, atau zul kondem akan dikondem oleh ustaz asri pula. jawapan dari mahafiraun zul kondem dinanti nantikan. apakah tempat sujud mahafiraun zul kondem tak apa dijejak oleh ustaz kamala atas dasar membantu masjid. dasar mahafiraun zul kondem akan berubah seratus peratus nanti.

jawapan kedua yang aku nantikan adalah dari pertubuhan permekosaan melayu malaysia (perkosa) dibawah pimpinan berahim ali@ longkang. apakah berahim ali akan mintak fatwa dan nas juga dalil dengan tok guru nik aziz, diwaktu ini mungkin tok guru cakap maghribi pulak sebab berahim ali tak faham english." I know You" kata tok guru. aku rasa berahim ali mesti boleh jawab sebab diakan semua boleh. halal haram mana ada dalam kamus hidup berahim ali, semua boleh dibedal dan dikira halal jika nak kalau tak nak baru halam. berahim ali akan hantar barua dari persatuan ngo perkosa untuk memberikan bantuan sebagaimana bantuan yang nak dihantar kepada surau yang pemimpin dap masuk baru ini. atau berahim ali akan menjadi batu sebagaimana ditegur oleh sang kelembai. tutup mulut berahim ali woiii mulut hang dengan mulut mahafiraun zul kondem bau longkang, busuk yang amat sangat nanti kalau bersuara.

Ulasan