berita hangat hari ini - rahim jenin

pelbagai pihak terutama perkosa tampil dengan bersungguh sungguh mengenai isu badut@matjenin bagi sumbangan kepada pas kelantan. umno pun sibuk semacam dengan anugerah luarbiasa ini, syarikat peninggalan ayahanda qorun dan sa'labah mampu berbelanja lebih dari itu pun, dengan kapasiti modal syarikat hanyalah rm satu juta dan modal dibenarkan rm satu juta bermakna syarikat mat jenin boleh memberi lebih dari itu sebenarnya, 10 billion ringgit malaysia masih mampu diberi oleh syarikat mat jenin ni. penyerahan replika cek yang bernilai 4 billion adalah kecil sahaja kerana sepatutnya syarikat idaworld ini menderma sebanyak 40 billion kerana projek bernilai 1 trillion telah dianugerahkan kepada mereka.

satu pesanan ikhlas dari aku buat perkosa, umno sprm dan juga kepada ngo ngo yang bangang dalam isu ini, kamu semua baik terjun lombong lagi baik. hidup pun terlampau bangang. surat persetujuan yang ditandatangani oleh oleh ceo pmbk tak memberi apa apa makna pun. apakah kerajaan kelantan mampu membayar projek yang diimpikan oleh rahim jenin. perbelanjaan kerajaan negeri sekitar 4oo juta setahun, apakah kerajaan malaysia yang dipimpin oleh umno dan barisan nasional yang akan membiayai projek ini, pelabur yang nak datang melabur di negeri pembangkang pun terpaksa berhadapan dengan pelbagai karenah birokrasi yang sengaja diwujudkan oleh barisan nasional. rahim jenin dengan bangga mengumumkan surat yang telah diimbas dimuat naik ke dalam laman sesawangnya.

yang paling lawak sekali gambar MOA yang ditandatangani oleh rahim jenin dengan seorang ahso dari cina yang bernilai trillion malaysia di dalam pejabat. apakah moa yang ditandatangani itu hanyalah impian rahim jenin, ramainya orang gila dalam malaysia sekarang gila nak jadi kaya sampai buat replika cek dan serah zakat bernilai 1 trillion ringgit malaysia, kalau lah orang ini wujud didunia nyata mau najid melutut mintak duit kerana kerajaan malaysia begitu sesak dan nazak sekarang. kerajaan malaysia belum mampu berbelanja 1 trillion ringgit malaysia dan rahim jenin dengan selamba menyerahkan zakat tipu sebanyak 1 trillion. duit belum masuk lagi ke akaun pas kelantan bising sampai ke seluruh dunia. bill gates mahu 7 8 kali pengsan tengok kekayaan rahim jenin. untuk rahim jenin pi le hang basuh muka hang tu, hang bermimpi sampai menyusahkan hidup orang lain.

oleh kerana bill gates nak basmi kemiskinan di seluruuh dunia dengan membelanjakan harta yang mereka ada, rahim jenin pun sama menurut jejak langkah. dengan nilai zakat tahun ini saja mencecah 1 trillion tak mustahil tahun depan zakat bernilai 10 trillion akan dibayar kepada pusat zakat. kayalah amil yang dapat menerima cek replika kerana amil termasuk dalam asnab yang dibolehkan menerima. rahim jenin terlampau kaya hasil peninggalan dato nenek moyang beliau seperti qorun, sa'labah yang mana kedua dua moyang rahim jenin ini tak pernah bayar zakat. keingkaran moyang rahim jenin untuk membayar zakat tidak apa kerana cucu cicitnya yang bernama rahim jenin telah membayarnya dengan nilai zakat tertinggi dimalaysia. tak lama lagi mesti rakyat malaysia tak akan ada langsung yang miskin papa kedana kerana sumbangan zakat yang dikeluarkan oleh syarikat yang bernilai satu juta dah mampu memberikan duit kepada fakir dan miskin.

Ulasan