11 september

paderi celaka yang berpengkalan diflorida telah membatalkan upacara celakanya untuk membakar kitab suci alquran. Terry Jones Florida adalah satu mangkuk padari yang begitu celaka untuk memperingati kejadian 11 september yang dikatakan serangan pengganas. sampai hari ini amerika masih tak dapat membuktikan bahawa umat islam yang menjadi perancang kepada serangan 11 september itu. kejadian serangan ini adalah dirancang oleh puak puak kristian yang masih berdendam dengan umat islam akibat kekalahan dalam perang salib dulu. kerja kerja laknat mereka akan terus dibuat untuk membakar sentimen antara penganut islam dan krstian. umat islam yang ada hari ini terus sepi dengan menyahut seruan untuk mengadakan demo kepada paderi laknaktullah ini.

paderi ini dikatakan mencari sesuatu untuk mempopularkan dirinya sendiri dan kutipan derma yang dikutipnya mampu membuat dia hidup senang. dengan cara mengeluarkan kenyataan membakar alquran untuk memperingati kejadian 11 september sekaligus dapat menggerakkan gereja mereka yang sudah ketiadaan dana untuk para paderi menganjurkan kegiatan kristiannya. pembakaran alquran hanya untuk menarik penderma penderma kristian yang amat anti kepada islam. kegiatan boros paderi celaka ini menyebabkan tabung gereja susut dengan teruk. oleh itu mahu tidak mahu paderi jahanam ini terpaksa mencari sumber untuk memenuhi kantung gereja yang sudah kering, jalan yang terbaik adalah menganjurkan upacara memperingati 11 september dan membakar alquran akan dapat menarik banyak sumbangan dan kantung gereja yang kering akan dipenuhi.

umat islam dah semakin sepi sekarang, bantahan kepada gereja dibuat acuh tak acuh sahaja. islam dalam diri dan hati umat islam dah makin malap. mengutuk dan mencerca sesama umat islam dan kepada pejuang islam adalah agenda utama. gerakan kafir tak lagi dipandang sebagai ancaman tetapi gerakan islam dianggap mengancam mereka. naluri bersaudara sesama islam sudah jauh ditinggalkan. kejahilan umat islam dalam mengenal mana yang haq dan yang palsu sudah tak diamalkan. umat islam sedang bergembira dengan keadaan yang senang lenang. membuat tuduhan kepada sesama islam lebih baik kerana umat islam tidak akan bertindak balas sebagaimana kalau tuduhan pada pihak bukan islam. umat islam mencelakakan umat islam itu sendiri. dan benarlah sabda nabi bahawa diakhir zaman umat islam seperti buih dilautan, banyak tapi tak mampu melindungi sesama saudara seislam. memandang pemimpin islam lebih jahat dari pemimpin kafir.

Ulasan