mp briged segambut yang bangang

oleh kerana mp briged segambut suka buat lawak, boleh tuan tuan baca lawak tulisanya. oleh kerana penulis pelawak agung jadi boleh lah anda gelak setakat mana anda mampu. betapa bodoh dan bangangnya tulisan mp briged yang mencari apa saja kesalahan pemimpin pas, ditanya apakah pemimpin pas sanggup disiksa dan dihina kerana islam, tak payah jawab soalan bangang sangat, tanya diri sendiri dulu anda sanggup ke jadi pemimpin pas? atau sanggup jadi pemimpin pembangkang. jangan banyak sangat autalah, setakat jadi penulis dalam blog boleh cerita apa saja, boleh tulis apa saja yang keluar, idea kelakar idea bangang semua boleh.

pertanyaan mp briged begitu bodohnya persoalan yang diutarakan. kalau dicari postur pemimpin apakah semua pemimpin pas tak gemuk sebagaimana tulisan dulu yang penulis yang diketahui amat hebat dalam menulis. beliau mahu calon pas yang akan bertanding mestilah kaya, apa ke bangang tulisannya itu. tulisan mp briged terang terang menghina almarhum hassan sukeri, betapa jahatnya tulisan ini, menghina orang yang berjuang diatas dasar islam, banyak sangat hassan sukeri yang ditinggalkan di dalam parti pas, apakah hassan sukeri dah jadi millionaire kerana menjadi timb.presiden pas dan pernah menjawab jawatan senator. keangkuhan mp briged begitu hebat dengan menulis tanpa fakta fakta yang jelas dan akan menimbulkan fitnah yang jahat kepada para pemimpin pas.

hassan sukeri hidup dan matinya diabadikan terus kepada perjuangan pas, sewaktu mp briged masih lagi berhingus dan masih berjiwa umno, hassan sukeri dah lama menjadi ahli jemaah yang memperjuangkan akidah islam, seluruh harta benda diinfak kepada perjuangan islam, harta dan apa saja yang boleh disumbangkan akan diserahkan kepada jemaah islam. betapa jahil dan celakanya mp briged dalam menulis. muhasabah diri sendiri sebelum menghitung diri orang lain. kalau setakat berjuang menulis dalam blog belum mampu menjulang islam. masuk islam sepenuhnya bukan maksud sekerat sekerat. perjuangan islam tak menjanjikan apa apa kesenangan dunia dan kemewahan dialam fana. cercaan, caci maki, sumpah seranah dan berhadapan dengan kezaliman pemerintah umno. anak isteri sentiasa dalam kebimbangan apabila berada dalam jemaah islam.

karpal singh yang sial tidak mampu ditundukkan kerana adanya penulis seperti mp briged segambut yang selalu menghina dan mengludah pemimpin pas secara terang atau sidiran. tiada makhluk yang mana jika ia menganut budha ia akan menghina sami sami, penganut agama kristian tak akan meludah paderi paderi kecuali umat islam yang menghina pemimpin dan ulamak islam. menuduh kononnya ulamak cari makan dan pangkat dalam berjuang. inilah gaya islam mp briged segambut yang seringkali mencari dimana salah silap perjuang perjuang islam. hidup penuh dengan kejahilan dan ketakburan. islam tak akan gemilang adanya penulis seperti mp briged segambut. islam akan terus dihina kerana adanya manusia yang bertopengkan agama walaupun jahil dalam beragama. menggunakan nama islam untuk menghentam siang dalam malam kepada ulamak dan pemimpin islam.

Ulasan