malaysia terus berlembut dgn mat indon

mat indon terus bermaharajela dengan sewenangnya meminjak bendera malaysia, sudah banyak kali warganegara indon melakukan peristiwa menguris hati. layanan mesra penduduk malaysia tidak pernah diberikan balasan yang sewajarnya. dari dulu kempen menggayang malaysia terus dilaungkan oleh mat mat indon yang begitu celupar. mengapa penduduk malaysia dah jadi bacul sangat ke sekarang? berahim ali dah hilang semangat perkauman dia ke? berdiam diri saja apabila dihina sedemikian rupa. rakyat malaysia terlampau berlembut dengan mat mat indon ini. apakah rakyat malaysia sudah tiada maruah lagi sekarang. sejak semangat negara direntap oleh umno semua jadi basi dan layu. tengok saja apa yang dilakukan oleh mat indon.

banyak sudah peristiwa yang mat mat indon lakukan yang mengguris hati rakyat malaysia, apakah kerajaan malaysia tak berupaya menangani perkara ini. apakah kerajaan indon tak pernah melakukan kesalahan, oleh kerana mereka ada wali songo maknanya mereka ini akan jadi semua wali, mat indon dari lombok dengan celakanya melarikan anak dara malaysia dan mengimport kembali benih indon ke malaysia dan rakyat malaysia dengan senang hati menerima kembali anak anak yang sudah dicemarkan oleh mat indon lombok. sudahlah melarikan anak dara orang, tiada tindakan langsung dari rakyat malaysia. sepatutnya kerajaan malaysia mengenakan hukuman yang keras kepada mat mat indon dari lombok ini yang mana sewenangnya melarikan anak dara orang dan dijadikan hamba di lombok. puas pakai hantar kembali ke malaysia. kerajaan malaysia terus berlembut dengan mat mat indon dari lombok ini. mengapa keadaan ini terus berlaku dari masa ke semasa, tiadakah undang undang yang dapat menghalang kegiatan memperdagangkan rakyat malaysia di lombok.

kerajaan malaysia sudah menjadi bacul bila berhadapan dengan mat mat indon. mat indon yang datang secara haram diberimakan dengan sewajarnya didepoh tahanan sementara, kenapa mengambil masa terlampau lama untuk menghantar kembali rakyat indon yang durjana ini. apakah bila rakyat indon menjadi 20 juta barulah malaysia berkira kira nak menghantar pulang pendatang asing ini. hantar balik mat indon dapat menjimatkan perbelanjaan negara malaysia daripada terus diberi makanan secara percuma. apakah cukai yang dikutip dari rakyat malaysia adalah untuk keperluan mat mat indon yang ditahan. kenapa cukai yang dikutip tidak diberikan kepada rakyat malaysia yang banyak lagi papa kedana kais pagi makan pagi kais malam makan esoknya. jangan bagi muka sangat kepada mat mat indon ini. mereka tetap pendatang yang membawa seribu masalah kepada negara malaysia.

Ulasan