ada saja yang menghalang

selepas naib dap memberikan lampu hijau bahawa hudud boleh dilaksanakan kepada umat islam, ada lagi pulak dalam pakatan rakyat memberikan kata kata yang menyesakkan kembali dada pejuang pejuang islam. kalau orang kafir tak apalah jugak ini kenyataan dari seorang yang solat bersama, berjuang bersama, sama sama mengucap bila berada dalam tahiyyat awal atau akhir, selesai salam, kembali menjadi kafir dengan terang terang menentang pelaksanaan hukum huduh. pengarah komunikasi parti keadilan rakyat nik nazmi berkata hudud tak boleh dilaksanakan dan menjadi langkah sia sia jika pas masih meneruskan perjuangan menenggak hukum allah dibumi malaysia. cukup terhiris dengan kenyataan yang begitu jahat kepada pas. walaupun kenyataan ini berdasarkan kepada konsep perlembagaan islam bagi ridhuan tee abdullah.

nik nazmi sudah senada dengan karpal singh dan lim kit siang. kalau karpal dan kit siang aku tak lah merasakan apa apa, mereka ini kafir dan akan terus menentang islam sampai dia masuk islam atau mati kafir seperti mana sekarang. yang menjadi persoalan sekarang adalah manusia melayu yang mengaku islam adalah hanya untuk bangsa melayu dan lidah nik nazmi tak ubah sepertimana lidah umno yang sudah basah dan cair menyebutkan bahawa hukum hudud tak boleh dilaksanakan di malaysia. kenyataan yang paling berbisa dikeluarkan dari seorang yang baru tahu nilai kuasa dan politik dimalaysia. cakap siang pandang pandang cakap malam dengar dengar. jangan kerana kelebihan dalam kerusi dan media menganggap pkr sudah kuat maka percakapan sudah tidak perlu bertapis lagi. ingatlah dimasa susah siapa yang menghulur tangan memberikan bantuan dan kepada siapakah pkr menghulurkan tangan untuk mencari tempat dan juga dahan untuk berpaut selepas ditendang keluar dari umno.

banyak sudah pas berlembut dan bersabar dengan karenah karenah penyokong dan juga ahli pkr ini. sabar pas ada hadnya. maka betullah kata tok guru haji hadi pas rela kalah asalkan islam menang dan konsep ini tak dipersetujui oleh blogger yang tersohor dan yang akan masuk sungai buluh tak lama lagi. kenapa blogger sungai buluh tak jalankan projek melanggar nik nazmi atau ada undang disebalik kayu, kenapa mahu melanggar tok guru presiden pas yang siang malam berjuang untuk menengakkan islam di malaysia. apakah blogger sungai buluh mempunyai agenda jahat berselindung disebalik niat. hentikan sikap hipokrit, dimana penulis tersohor yang amat meminati nuar berahim tanpa nuar pembangkang tak akan menang dimalaysia dan gemilang sepertimana hari ini. penulis liberal telah menulis bahawa sesiapa yang menimbulkan hukum hudud dan negara islam adalah pembelot kepada perjuangan rakyat yang nak menghumbankan umno. jadi jangan sebut hal islam kalau nak jatuhkan umno bodohnya tukartiub dan aku tak marah kalau tukartiub cakap kerana tukartiub sama dengan tukartayar tanpa tiub. siapa tak kenal tukartiub. jadi species nik nazmi adalah sama dengan tukartiub

Ulasan