siapa dibelakang blogger pasluncai?

blogger luncai tak akan berani bertindak sorang sorang dan yang pasti ada dibelakang yang membekalkan maklumat secarik bulu ayam dan dikembangkan menjadikan ayam terus togel tanpa bulu. blogger luncai tak akan berani bertindak kecuali ada orang dibelakang mereka. apakah orang ini sedang menyusun jentera umno didalam pas. tiada maklumat yang boleh dijadikan asas dalam dakwaan mereka. ooolamak kepala lutut pasti tak berani menulis apa apa tentang pas jika mereka tak ada jaringan hubungan dengan orang yang mahu melangkah kepala pesuruhjaya pas selangor. walaupun mulut siang malam mengajar bab iman dan kufur dosa dan pahala. kerja kerja blogger ini nampaknya berkait rapat antara satu sama lain, jarak masa penulisan pun akan bersahut sahutan bagaikan monyet dalam hutan nampak pisang.

tanpa bantuan dari pihak yang mahukan pas mampus, pasti blogger luncai tak mampu memberikan fakta fakta yang bohong, siapa dibelakang mereka, dimana mereka berurusan selepas kedai barbican diserbu. apakah dalam kereta mewah berlaku kerja kerja jahat mereka. talian streamyx pun boleh disambung dimana mana. hassan ali perlu dijatuhkan dan menaikkan orang lain yang seperti mahu menjadi kuasa baru selepas tumbangnya kerajaan umno. fitnah dan apa saja jenis tuduhan perlu diletakkan diatas bahu hassan ali agar hassan ali berada didalam kandang orang salah. hassan ali perlu dipersalahkan hatta kesalahan buang sampah merata rata. kegiatan ini nampak tersusun sedikit daripada kes liwat nuar berahim.

Ulasan

  1. fzt, perkataan blogger "pasluncai" tak sesuai,,,haramjadah kalau kaitkan PAS dan Luncai...mu cuma tulih blogger luncai atau blogger celaka jah! geng2 celaka ni biar Allah saja yg balas. parti Islam insyaallah akan Allah lindungi!

    BalasPadam

Catat Ulasan